Zenith празнува своята 30-та годишнина!

Глобалната медийна агенция Zenith празнува 30-годишен юбилей на 10 октомври тази година. Медийната организация, която има дългогодишна история и у нас като част от най-голямата комуникационна група Publicis One, бележи своето начало преди точно 3 десетилетия през октомври 1988 г., отваряйки врати в Падингтън, Лондон. 

Глобалната медийна агенция Zenith празнува 30-годишен юбилей на 10 октомври тази година. Медийната организация, която има дългогодишна история и у нас като част от най-голямата комуникационна група Publicis One, бележи своето начало преди точно 3 десетилетия през октомври 1988 г., отваряйки врати в Падингтън, Лондон. Създадена от отделите за медия планиране на Saatchi & Saatchi, BSB Dorland и KHBB, Zenith се превръща в първата световна мрежа от медийни агенции.

Компанията разгръща дейността си от своята база във Великобритания и се превръща в първата медийна агенция, която установява присъствие в редица световни ключови пазари, най-значимите от които са Китай (през 1994 г.) и САЩ (през 1995 г.). През 2000 г. Zenith се слива с друг медиен бранд - Optimedia, след придобиването на Saatchi & Saatchi от Publicis Groupe.   

Само две години по-късно ZenithOptimedia представя своето уникално позициониране на медийния пазар с акцент върху маркетинг ефективността: превръща се в агенцията за възвръщаемост на инвестициите (от англ. Т.нар. „The ROI agency“). През това десетилетие ZenithOptimedia е една от най-бързо растящите мрежи с фокус в дейността върху крайните резултати, брандираното съдържание, анализите, пълното дигитално обслужване и консултиране в областта на медийните спонсорства и партньорства.

След създаването на медийното направление Publicis Media през 2016 г., мрежата се преражда в новия бранд Zenith, предлагайки нови предложения за растеж за клиентите,  уникална платформа за измеримост и оценка на резултатите – ROI+, както и обновена бранд идентичност. През миналия месец компанията за анализ и проучвания Forrester обяви Zenith за лидер в своя доклад Wave™: Global Media Agencies, като отбелязва, че мрежата е ориентирана към бъдещето и отчита развитието й в „електронната търговия, персонализацията, маркетинг консултирането, автоматизацията, изкуствения интелект и визуализацията на данни“. 

Виторио Бонори, глобален бранд президент на Zenith, казва: „Горд съм да бъда част от тази мрежа и нейният 30-годишен юбилей. Като ROI агенция ние непрекъснато се развиваме и нашата визия е да бъдем ключов бизнес партньор за нашите клиенти, предлагайки стратегии за разрастване, планиране и 1-2-1 оптимизация.“

Александър Бирцоев, управляващ директор на Zenith в България, допълва: Zenith присъства вече 13 години на българския пазар като част от най-голямата структура в областта на маркетинговите комуникации - Publicis One. Понастоящем агенцията обслужва някои от най-големите рекламодатели на нашия пазар като Molson Coors (Каменица АД), Райфайзенбанк, Storck и др., предлагайки пълна експертиза от решения в областта на медийните консултации и планиране. Благодарение на екипа от професионалисти и набора от уникални инстурменти и подход, Zenith успя да се наложи като водеща медийна агенция и предпочитан партньор на своите клиенти в постигането на маркетинговите им цели“.

Агенцията присъства на българския пазар от 1996 година, първоначално като филиал на Optimedia, а от 2005 г. като ZenithOptimedia в резултат от глобалното сливане на Zenith и Optimedia. Още тогава е част от Publicis MARC Group (сега Publicis One България). През 2017 г. агенцията се трансфоримира в Zenith, следвайки новото глобално позициониране и идентичност.

 

Zenith 30 Anniversary_08 10 2018.docx

DOCX - 62 Kb

Zenith 30th logo.png

PNG - 4.5 Mb

Zenith logo.jpg

JPG - 621 Kb

Димитър Манлиев

PR Manager, MSL Sofia, Publicis Groupe Bulgaria

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg