Zenith Media е трета най-ефективна агенция за 2020 г. в конкурса Effie България, защото „не всичко, което блести, е злато“
За втори път в историята на конкурса Effie България медийна агенция влиза в топ 3 класацията на най-ефективните агенции
Zenith Media, част от Publicis Groupe България, застана на трето място като най-ефективна агенция в престижния конкурс Effie България, който отличава най-впечатляващите постижения в маркетинговите комуникации. За втори път в историята на конкурса и за първи път за Zenith Media, медийна агенция е обявена за една от най-ефективните в маркетинговите комуникации.
Една от кампаниите, които класира Zenith Media в топ 3 на класацията, е бронза за „Побратимяване на село Житница и село Смилян“ на Деликатес Житница на творческа агенция Saatchi&Saatchi Sofia с PR агенция MSL Sofia и дигитална агенция Digitas Sofia в категория „Корпоративни комуникации“ (всички част от Publicis Groupe България).
Zenith Media е част от международната мрежа на Zenith и има дългогодишна история и на българския пазар, като част от портфолиото на Publicis Groupe България. Позиционирането на Zenith на медийния пазар е с акцент върху маркетинг ефективността: агенцията за възвръщаемост на инвестициите (от англ. Т.нар. „The ROI agency“). Фокусът на бизнеса ѝ е върху крайните резултати, анализите, стратегиите за разрастване, планиране и 1-2-1 оптимизациите, както и върху пълното дигитално обслужване и консултиране на клиентите в областта на медийните спонсорства и партньорства.
Александър Бирцоев, управляващ директор на Zenith Media България, споделя: „Отличието в конкурса Effie България като трета най-ефективна агенция на пазара и постижението, че за втори път медийна агенция получава това призвание, доказват че Zenith Media със своите уникални медийни инструменти, подходи и благодарение на екипа от професионалисти, който работи от години в медийната индустрия у нас, са доказали се през годините като правилен партньор на клиентите в постигането на маркетинговите им цели“.
Кампаниите, които бяха отличени в Effie България тази година и които допринасят за класирането на Zenith Media са: сребро за „Брей“ на Кауфланд България с творческа агенция Noble Graphics в категория „Стоки“; сребро за Промоция „Свежите супергерои“ на Кауфланд България с творческа агенция Noble Graphics в категория „Промоции“; злато за „Kaufland обича София“ за Кауфланд България с творческа агенция Noble Graphics в категория„Корпоративни комуникации“; бронз за „Побратимяване на село Житница и село Смилян“ на Деликатес Житница с творческа агенция Saatchi&Saatchi Sofia, PR агенция MSL Sofia и дигитална агенция Digitas Sofia в категория „Корпоративни комуникации“.
Снимка: Effie България
За Zenith Media България:
Zenith Mediaприсъства на българския пазар от 1996година, първоначално като филиал на Optimedia, а от 2005 г.като ZenithOptimediaв резултат от глобалното сливане на Zenith и Optimedia. Още тогава е част от Publicis Groupe България. През 2017 г. агенцията се трансформира в Zenith, следвайки новото глобално позициониране и идентичност.
За Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
Ива Григорова