ЗА 4-ТА ПОРЕДНА ГОДИНА AVON БЪЛГАРИЯ ОРГАНИЗИРА НАЦИОНАЛЕН РОЗОВ ДЕН

ЗА 4-ТА ПОРЕДНА ГОДИНА AVON БЪЛГАРИЯ ОРГАНИЗИРА НАЦИОНАЛЕН РОЗОВ ДЕН

 

По време на международния месец за борба с рака на гърдата, AVON България, в партньорство с Фондация „Една от 8“, проведоха специално събитие, посветено на превенцията срещу болестта, необходимостта от редовни прегледи и митове и факти относно раковото заболяване.

Само през 2020 година, с рак на гърдата са диагностицирани 2,3 млн. жени по целия свят, което прави женският рак на гърдата най-често диагностицираният вид рак в света през изминалата година, надминаващ дори този на белите дробове. На годишна база, в България са диагностицирани над 4000 жени, което се равнява на над 26% от случаите на рак при жените у нас, по данни от Европейска информационна система за рака. Пандемиятата от коронавирус също оказва своето негативно влияние, чрез намаление на броя извършени профилактичните прегледи на жени по целия свят.

Story image

С цел да повиши информираността и да напомни на жените, че ежегодните прегледи са изключително важни, по традиция AVON България организира Национален розов ден на 8 октомври. Събитието започна с онлайн дискусия, в партньорство с Фондация „Една от 8“ на тема „Погрижи се за твоето утре – важно и полезно за превенцията“, с участието на Нана Гладуиш,  Антонина Топалова, психолог, д-р Младен Младенов, акушер-гинеколог и мамолог в болница „Св. София“, и Цветелина Гочева, специалист „Корпоративна социална отговорност“ в AVON България. Дискусията засегна важни теми относно рака на гърдата у нас - какво предлага системата като профилактика както за здрави, така и за жени в риск, какво представлява един качествен преглед и какви са психологическите фактори за ниския процент жени, които ежегодно се преглеждат превантивно.

Нана Гладуиш, основател и председател на Фондация „Една от 8“, сподели: „Благодарим на AVON за подкрепата и съвместната работа през годините, чрез които сме помогнали на хиляди жени. Апелираме към жените да се грижат за здравето си и да не спират да търсят информация, а ние ще продължаваме да им помагаме по пътя на тази грижа.“

Д-р Младен Младенов, акушер-гинеколог и мамолог, каза: “Здравната система в България, въпреки многото критики, предлага доста добра възможност на жените, които имат желание да се възползват от нея. Жените над 50 и до 69 години могат да ползват безплатен мамографски преглед, чрез личния си лекар. За жените на възраст под 50 години, за съжаление няма национална скринингова програма за следене и профилактика. Те трябва сами да се интересуват и да инициират преглед при специалист, като при оплакване биха могли да изискат направление за такъв от личния си лекар. Един качествен преглед включва палпация, оглед и ехографски преглед. Най-добрата възможност за проследяване при младите жени е ехографския преглед – той е с висока информативна стойност и чрез него могат да бъдат установени промени в млечната жлеза на много ранен етап, което е от ключово значение за ранната диагностика.“

Story image

Вече 20 години, от AVON България са съпричастни към битката на всички жени, срещнали се с коварната болест и се бори за гласност и осведоменост относно диагнозата.

Цветелина Гочева, специалист „Корпоративна социална отговорност“ в AVON България, споделя: „Коронавирусът засегна много аспекти на живота ни, а проучвания показват, че поради страха от пандемията жените са пренебрегнали профилактичните прегледи и превенцията. В същото време обаче болестта продължава да я има, затова и ние не спряхме да подкрепяме каузата с нашите партньори от „Една от 8“. Миналата година осигурихме 1081 безплатни профилактични прегледа срещу рак на гърдата в различни градове на страната и 2761 практически, информационни и психологически консултации, а през настоящата 2021 до момента осигурихме 424 профилактични прегледа и 1657 консултации. Няма да спрем дотук, нашата мисия е да изградим по-добър свят за жените, който е по-добър свят за всички.“

След дискусията се състоя специална практика „Йога в розово“ с Виолета Димитрова – Вио, в партньорство с верига йога студиа YogaVibe, която насочи вниманието към грижата за здравето, чрез грижа за тялото и лечебните свойства и енергизиращия ефект на позите в йога.

Традиционно, по време на Националния розов ден, точно в 08:01 вечерта, по инициатива на AVON, няколко партньорски сгради в столицата – Bulgaria Mall, Sky City Mall и Гранд Хотел София, както и Античния стадион и хотел Hill House в Пловдив, сградата на община Враца -  бяха осветени в розово, като символ на стремежа на компанията да хвърли повече светлина върху необходимостта всяка жена да се преглежда редовно и да не стои на тъмно за рисковете и симптомите.


За Avon

Avon създава красота по различен начин от 135 години. Avon е компания, която свързва хората, използвайки силата на красотата, за да промени живота към по-добро. Милиони независими Представители по целия свят продават емблематичните марки на Avon чрез своите социални мрежи, изграждайки собствен бизнес при свои собствени правила. Avon се бори за равенство между половете, вслушва се в нуждите на жените, и създава положителни промени. Чрез Avon и Avon Фондация за жени са дарени над 1,1 милиарда долара, с акцент върху борбата срещу насилието над жени и рака на гърдата. Avon е част от Natura & Co Group. Научете повече на www.avonworldwide.com.

AVON BCAM_pressrelease_11.10..docx 36 KB AVON_BCAM_1.JPG 3 MB AVON_BCAM_2.JPG 2 MB AVON-Infographic-Pink_Day.jpg 160 KB BCAM_AVON.png 503 KB

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България