За 1 година в България, Viber филтрите са използвани 80 милиона пъти

За 1 година в България, Viber филтрите са използвани 80 милиона пъти

Viber празнува годишнина от пускането на филтрите с добавена реалност (AR), с интересни данни - те са използвани 80 милиона пъти, като топ предпочитаният филтър е бил играта с традиционните български ястия – използван 1,7 милиона пъти.

Според данните, българите предпочитат теми с местна насоченост, като например филтърът, който им позволява да сложат традиционни символи върху лицето си – посетен над 800 000 пъти, но и не пропускат да се снимат с разкрасяващи или забавни ефекти.

Филтрите, които компанията създава освен да забавляват и вдъхновяват потребителите, могат да помагат и на големи каузи. Пример е инициативата Movember, която отбелязва в цял свят месеца, посветен на мъжкото здраве, по един по-нестандартен начин – с пускането на мустак. За хората, които не успеят да го постигнат натурално, от Viber са подготвили специален филтър, който е наличен в платформата от днес. Така всеки мъж (или жена) може да бъде част от каузата и да помогне тя да достигне до повече хора.

Story image

Viber лансира филтрите миналата есен, за да даде на потребителите си още един начин да се забавляват, докато използват приложението. Те могат да променят вида си или средата, в която се намират, но най-вече имат възможността да обогатят общуването с близки и приятели по един по-нестандартен и забавен начин.

Бизнесът също се възползва активно от функцията. През добавена реалност брандове и организации могат да позиционират продуктите или услугите си по креативен, ненатрапчив и същевременно ангажиращ начин. Филтрите на Viber може да се достъпят при активиране на камерата в приложението.


За Rakuten Viber

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален партньор на NBA Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

0311_One Year of Viber lenses in Bulgaria.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България