„Working With Cancer” спечели наградата Grand Prix на фестивала Cannes Lions

Инициативата на Publicis Groupe получи престижната награда Lions Health Grand Prix for Good

Пет месеца след лансирането си в Давос и последвалия глобален отзвук от споменаването си по време на Super Bowl, инициативата „Working With Cancer“ на Publicis Groupe е отличена с Grand Prix for Good на фестивала Cannes Lions. Наградата отбелязва ефективното прилагане на творчество за постигането на положително въздействие не само върху бизнеса и брандовете, но и върху света като цяло.

С над 600 бизнеса, подкрепящи инициативата и засягащи над 200 милиона служители, „Working With Cancer“ е същинска мулти-индустриална коалиция. Тя стана двигател на обществения напредък в разнородни култури и географски ширини, за да сложи край на стигмата около рака на работното място. Програмата продължава да набира инерция в корпоративния сектор, както и в правителствения. Пример за това е наскоро присъединилата се към инициативата Френска република.

Артур Садун, главен изпълнителен директор и председател на Publicis Groupe, споделя: „От името на 600-те компании, които вече са част от инициативата, бих искал сърдечно да благодаря на журито за издигането на „Working With Cancer“ до следващото ниво на глобална публична информираност. Получаването на почетната награда Grand Prix е признание, което доказва на какво сме способни, когато се обединим в името на положителната промяна. Като индустрия, каузите и социалните инициативи, на които можем да повлияем цялостно, не са много. Но преодоляването на стигмата около рака на работното място е нещо, с което можем да се ангажираме и което сме способни да променим завинаги.“
Мел Рутие, председател на журито по здравеопазване и благосъстояние, и главен оперативен директор на VMLY&R Chicago, добави: „„Working With Cancer“ грабна вниманието ни. В лицето на инициативата видяхме не само брилянтна творческа идея, но и концепция с възможност за глобално въздействие и ​ мащаб, приемственост и потенциал да промени завинаги грижата за служителите. Идеята, че този момент в историята може да постави началото на това, което един ден ще се разглежда като основен принцип, който компаниите следват, за да оказват необходимата подкрепа на своите служители, е изключително силен фактор. И със сигурност спечелването на „Grand Prix For Good“ е напълно и безусловно заслужено.“
Website preview
Publicis Groupe on LinkedIn: #workingwithcancer #canneslions #publiciscannes
On behalf of all pledging companies, we are honoured to announce that Cannes Lions International Festival of Creativity has awarded a highly-coveted Grand Prix…
linkedin

WWC - KV - HAMZA.jpg

JPG - 4.3 Mb

WWC - KV - HAMZA2.jpg

JPG - 4.5 Mb

WWC - KV - HAMZA4.jpg

JPG - 3.9 Mb

WWC_Horizontal Half - Man.jpg

JPG - 2.2 Mb

WWC_Horizontal Half - Woman.jpg

JPG - 2.6 Mb

Cannes Lions awards Grand Prix to Working with Cancer_BG_20062023.docx

DOCX - 93 Kb

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg