Viber въвежда двустепенна верификация за допълнителна сигурност на потребителите

Viber въвежда двустепенна верификация за допълнителна сигурност на потребителите

6-цифрен пин код защитава от хакерски атаки

Rakuten Viber, водещата платформа за разговори и съобщения обяви най-новата си функция за подсилване на сигурността на потребителите – двустепенна верификация. Това допълнително ниво на защита позволява на потребителите да удостоверяват акаунтите си с използването на пин код и имейл. Функционалността ще бъде въведена поетапно в България и още страни в Европа през май, преди да бъде лансирана глобално.

Мисията на компанията да осигурява на своите потребители защитена платформа за комуникация и съдържание, ​ се изразява в непрекъснатите усилия в създаването на функционалности като тази. Изпращането на съобщения във Viber е криптирано от край до край, като така се елиминира достъпът до данните на потребителите от трети страни. Опцията за изчезващи съобщения от своя страна позволява още по-голям контрол върху това кой може да види съобщенията. Най-новата функция за двустепенна верификация е още един пример за непоколебимата позиция на Viber да осигурява най-високо ниво на поверителност в комуникацията и успокоение за потребителите, че общуват в сигурна платформа.

Потребителите, които искат да използват двустепенната верификация трябва да създадат 6-цифрен пин код и да потвърдят имейла си. За да могат да влязат в своите акаунти в мобилната или десктоп версия на Viber, те ще трябва да въведат своя индивидуален пин код и да верифицират акаунтите си. В случай на забравен пин код, регистрираният имейл ще послужи за възстановяване на достъпа.

В допълнение, наличието на пин код ще премахне възможността да се деактивира Viber акаунт от компютър. Всеки, който се опита да деактивира даден акаунт чрез десктоп, ще има нужда от предварително зададения пин код.

Двустепенната верификация защитава потребителите от хакери, които биха откраднали техните акаунти, за да изпращат спам или да получат достъп до личната им информация. По-големият брой верифицирани акаунти не само ще ​ намали спам съобщенията в платформата, но и ще създаде по-ефикасно и стабилно приложение за общуване с любимите хора по целия свят. В допълнение, Viber работи и за интегриране на биометрично удостоверяване в бъдеще.

„Защитата на потребителите на Viber е на първо място за нас. Ние сме ангажирани да предоставим сигурно, криптирано приложение за комуникация и тази нова функция затвърждава тази позиция.“ Споделя Амир Иш-Шалом, главен информационен директор за Rakuten Viber. „Двустепенната верификация цели да даде още повече сигурност, както на потребителите в тяхното общуване, така и на бизнеса в ежедневните им операции, защото ние осигуряваме най-новата технология, с която приложението оставазащитено.“

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

2704_Viber rolls out two-step verification.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България