Viber стартира кампания „Обичай с увереност“ с много функционалности за влюбените по случай празника

Viber стартира кампания „Обичай с увереност“ с много функционалности за влюбените по случай празника

Специално за Свети Валентин, Viber предлага филтри с добавена реалност, стикери и чатбот, с които потребителите да кажат „Обичам те“ по най-интересния начин

Rakuten Viber, водещата платформа за разговори и съобщения в страната, стартира кампания по случай празника на любовта, включваща много нови функционалности за потребителите. Сред тях са тематични филтри ​ и стикери, както и чатбот, с който потребителите могат да се научат как да кажат „Обичам те“ на 30 езика.

В духа на празника, Viber представя и нови филтри с добавена реалност, които ще са налични през целия месец. Сред тях има очила във формата на сърца, костюм на Купидон и много други.

Компанията си партнира и с Worddio, приложение за изучаване на чужди езици, което разполага с повече от 270 хиляди думи на над 30 езика и с 2,3 милиона потребители по целия свят. Чатботът предоставя лесен начин да кажете „Обичам те“ на разнообразие от езици. ​

Viber добавя и своя 44-ти език – беларуски – с което още повече хора могат да кажат „Обичам те“ на родния си език.

Един стикер може да изрази хиляди думи. Това се вижда и в най-новата колекция на Viber от любовни стикери на български, които вече са налични в приложението за всички тези, които предпочитат цветно изображениепред обикновено текстово съобщение.

Story image
„Rakuten Viber има мисията да помага на хората по целия свят да се свързват с увереност и да създават трайни връзки, изградени на любов, независимо къде се намират. Празникът на Свети Валентин е посветен на взаимоотношенията, а понякога се налага да изразим близостта си през приложение за комуникация.“, коментира Ноя Полак, старши директор маркетинг в Rakuten Viber. „По време на трудните времена породени от пандемията, станахме свидетели как много хора не можеха да се виждат и общуват лично, затова искахме на направим Viber платформата, която да улесни комуникацията и да сближава хората по възможно най-личния начин.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

1402_Viber St.Valentine_features_press release.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България