Viber предлага на компаниите безплатен период за използване на бизнес съобщения

Viber предлага на компаниите безплатен период за използване на бизнес съобщения

Кампанията ще продължи 3 месеца и ще им позволи да изпробват едно от бизнес решенията на Viber за директни разговори с клиентите

Като глобален лидер сред платформите за комуникация, Viber се превърна във водещо приложение, с което хората общуват със своето семейство, приятели и колеги, но също така и с любимите си брандове. Именно създаването на разговор е и в основата на решенията, които компанията предлага за бизнеса. ​ Чрез ​ тях ​ брандовете могат да се свържат със своите клиенти директно в приложението, по един много по-личен и ангажиращ начин, и то във възхода на ерата на „разговорната търговия“.

Blog | What is Conversational Commerce?
Conversational commerce 101. How to use Viber messaging solutions for conversational commerce
viberforbusiness

Компаниите, на които тепърва им предстои да изпитат ползите от директната интерактивна комуникация със своите клиенти, могат да изпробват 3-месечния безплатен период за „разговорни“ бизнес съобщения на Viber. Промоционалната кампания ще бъде активна от 4-ти април до 30-и юни за всички настоящи бизнес акаунти, както и за компании, които никога до сега не са използвали услугата „разговорни съобщения“ на Viber. Всеки бранд, който изпрати първото си такова съобщение в този период, получава 90 дни безплатни разговорни съобщения от датата на първото изпратено.

Conversational Business Messages
Conversational Business Messages

Какви са ползите за бизнеса? Разговорните съобщения във Viber се изчисляват на база „сесии.“ Сесията е 24-часов период, който позволява на компании и потребители да общуват многократно в рамките на един разговор – компанията може да изпрати до 60 съобщения в този времеви прозорец. Сесията започва след изпращане на съобщение от потребител към бранда, но брандът е таксуван само след отговор към потребителя. Сесията позволява на компании и потребители да участват в реални разговори помежду си, които помагат на бранда да реши проблемите на потребителите в реално време и да изгради по-силни и дълготрайни взаимоотношения с тях.

Въпреки че първоначално този тип съобщения, ​ се използват за обслужване на клиенти, те биха могли да открият съвсем нови възможности за изграждане на взаимоотношения между бранд и потребител. Директната комуникация с консултант от компанията може да покрие много полета, от управление на поръчката и детайли на доставка, помощ в избирането на продукт и резервиране до управление на удовлетвореността след поръчката. Компаниите могат да стимулират продажбите си чрез интерактивна комуникация, да увеличат задържането на клиенти и да подпомогнат за по-доброто преживяване след покупката.

Проучвания показват, че 73% от потребителите предпочитат да комуникират с компании, на които могат да пишат, вместо да се обаждат по телефона. 58% вярват, че писането е най-бързият начин за комуникация с брандове. В допълнение, 74% от потребителите предпочитат да си чатят с бизнеси, ако човек им отговаря в реално време.

Докато комуникацията между брандове и потребители постоянно се развива, бизнес съобщенията също се разрастват. Брандовете активно ползват усъвършенстваните услуги и възможности, които Viber им осигурява и числата го показват: През 2021 в България, Viber отчита растеж от 71% сред всички видове изпратени бизнес съобщения и 237% растеж конкретно при разговорните бизнес съобщения (поддръжка от консултанти).

Бизнес съобщенията на Viber за директна комуникация помагат за управлението на множество функции в един канал: Компаниите отговарят на нуждите на своите клиенти за директно общуване и създават възможности за подобряване на преживяването им във всяка стъпка от клиентската пътека.

Повече информация за промоционалната кампания можете да откриете ТУК.

Сonversational Viber Business Messages Promo 2022
Try Viber business conversations for free. Connect to your customers using real-time, intimate Viber Business Messages, using this invaluable tool from Viber for Business.
b2b.viber.com

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

0704_Viber offers brands free three-month trial for Conversational Business Messages.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България