Viber – отвъд разговорите към платформа за съдържание

Viber – отвъд разговорите към платформа за съдържание

Приложението представя канали – място за новини, интереси и още развлечения

Rakuten Viber, едно от водещите приложения за разговори и съобщения в света, с пазарен дял от 75% за Централна и Източна Европа, представя канали – вход към любимо съдържание в платформата. В мисията си да се превърне в суперприложение, Viber развива голям набор от дигитални продукти в допълнение към основните функции за комуникация между потребителите. Мобилни плащания, поръчка на такси или храна, транспортна информация и много други функционалности са част от платформата, за да направят преживяването на потребителите още по-качествено и лесно. С лансирането на канали, компанията предлага още една добавена стойност, фокусирана върху интересното съдържание като неизменна част от потребителските нужди.

Хора от цял свят могат да се абонират за канали във Viber и да получават достъп до актуални новини и ексклузивно съдържание, като следват популярни личности, медии или организации. Възможността за участие в анкети е допълнителна опция за изразяване на лично мнение и предпочитания. Спорт, образование, музика, забавление, готвене са някои от темите, застъпени в каналите на Viber. Само в България вече има над 500 публични канала с милиони последователи.

„Каналите са следващата иновационна стъпка, която има за цел да обогати преживяването на потребителите в приложението. Каналите на Viber стават все по-предпочитано място за достъп до вълнуваща информация от локални създатели на съдържание. Вече освен ежедневното общуване в чата, потребителите могат да изследват важни за тях теми, да се информират според интересите си и да получават повече забавление само с един клик.“, ​ споделя Атанас Райков, старши директор ключови пазари в Rakuten Viber.

Viber активира също така и опция за коментари в каналите, с което дава възможност на хората да участват в активен разговор в платформата. Това е изключително популярна функция сред потребителите, защото им дава усещането за споделено социално преживяване в един иначе дигитален свят.

Съвсем наскоро Viber се присъедини към Европейската директива, целяща да предотврати разпространението на език на омраза, дискриминация и незаконно съдържание онлайн. Присъединяването към директивата потвърждава ангажимента на Viber за въвеждане на допълнителни мерки за мониторинг и премахване на зловредни коментари – което прави и преживяването в платформата по-позитивно и приятно.

Намирането и присъединяването към канал във Viber е много лесно. Трябва да въведете в лентата за търсене на Viber ключова дума за съдържанието, което търсите, и така получавате достъп до разнообразен списък с канали, от които да откриете най-интересното за вас.

1606_Viber Channels_press release.docx 51 KB

10 канала, които потребителите могат да следват в България:

Dama.bg

The Clashers

9 месеца

BG Red Cross

Ivan Zvezdev

Just Pablo

BTV Sport

Sport po BNT

Nova News

Papi Hans & Collective


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален партньор на NBA Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България