Viber отбелязва Международния месец на сигурността в интернет с нови функционалности и редица инициативи

Rakuten Viber, водещото приложение за комуникация в България, отбелязва Световния месец на сигурността в интернет, представяйки нови функционалности. С поредица от активности в приложението и извън него, Viber показва, че поверителността е не само достъпна за всички потребители в приложението, но е и приоритет за компанията.

Криптирането от край до край във Viber е включено по подразбиране във всички лични чатове и групи още от 2016 г. Освен лични разговори, приложението позволява и комуникация, подсигурена с криптиране и за всички бизнес съобщения. Това предлага изключително високо ниво на сигурност, както за бизнесите, така и за потребителите, защото така комуникацията им е защитена от хакерски атаки. Съобщенията не се съхраняват на сървърите на Viber, а комуникацията е приложима само през HTTPS – това са мерките, които Viber предприема, за да са защитени всички в платформата. 

В месеца, посветен на темата за сигурността и поверителността, Viber иска да вдъхнови потребителите и бизнеса да предприемат работещи действия за защита на данните. Функцията „Изчезващи съобщения“, която е достъпна за лични съобщения от юни 2020 г., вече е налична и за членовете на групови чатове. Съобщенията могат да бъдат настроени да изчезват определено време след прочитането, което дава много повече възможности, отколкото с изчезващите функции за съобщения на други приложения. На устройства, използващи Android 6 или по-нова версия, Viber ще деактивира напълно препращането, копирането или правенето на скрийншот на съобщение, когато опцията за изчезване е активирана. За по-старите версии на Android и всички потребители на iOS, членовете на груповия чат ще бъдат уведомени автоматично, ако някой направи снимка на съобщение, настроено да изчезне. Функцията е приложима към всякакъв вид съобщения, включително снимки и стикери.

Изтриването на съобщение е друга функция, която позволява на потребителите да премахнат текстово съобщение за всички членове на разговора, дори след като е изпратено. Това е още един пример за ангажимента на Viber да предложи приложение с разширени функции за защита и сигурност. През целия месец октомври, Viber ​ споделя ​ съвети и видеа в общностите си, за да помогне на потребителите да научат как да контролират различни аспекти на поверителността си в приложението.

Потребителите могат да бъдат уверени в сигурността си и докато общуват с бизнеси. Всички брандове, които искат да имат официални бизнес акаунти в приложението, се преглеждат ръчно от екипа на Viber и трябва да приемат политика за поверителност на потребителите, за да комуникират с тях. Проверените бизнес профили получават „синя отметка“ - знакът за автентичност, който показва на потребителите, че брандът е легитимен. Освен това официалният бизнес акаунт може да включва информация за марката, логото, адреса и телефонния номер. Всичко това позволява сигурна и прозрачна комуникация, и улеснява потребителя да разпознае истинския акаунт.

Като част от постоянните си усилия за подкрепа на каузата за защита на данните на потребителите, през 2020 г. Viber се присъедини към кампанията #StopHateForProfit и прекъсна всички бизнес връзки с Facebook. Тази стъпка бива оценена и в последното проучване на Mozilla Foundation, където отзивите за Viber относно политиката и усилията на компанията в насока защита и поверителност, са предимно позитивни.

#PrivacyAware #PrivacyAwarechat #BeCyberSmartwithViber


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

20102021_Rakuten Viber celebrating the privacy and security month.docx

DOCX 50 KB

Cybersecurity video.mp4

MP4 4.5 MB

Румяна Танчева

Strategy PR, MSL Sofia

 

Share

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 69, Infinity Tower, ет.5 София 1404, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg