Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията

Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията

Новите задължения на Весела Апостолова целят да развият единния бизнес модел „Power of One” като се обединят по-тясно работата на медийните, творческите и комуникационни екипи

Весела Апостолова, която е изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България от началото на 2019 година, поема допълнителната роля на главен оперативен директор на Групата от 1 март тази година. Нейна основна цел ще е да развие и издигне на нова висота единния бизнес модел на работа „Power of One”, за предлагане на най-добрите и ефективни решения за клиентите, предоставянето на по-добро клиентско обслужване и още по-пълноценното използване на наличните таланти и ресурси на компанията. В тази си роля Весела ще се отчита директно на Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България и обединява звената Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Publicis Dialog, Digitas, MSL, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел „Power of One” и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на Групата, опита на екипи с разнородни компетенции и индивидуални решения в целия спектър на маркетинговите комуникации.   

 „Новата роля на Весела е плод на нейните силни лидерски качества, способността ѝ да развива талантите в нашите екипи, както и нейната бизнес находчивост за намиране на работещи решения. Уверен съм, че като главен оперативен директор на Publicis Groupe България, Весела ще е двигател за утвърждаването на интегрирания подход на работа „Power of One“ и симбиозата между творческите, комуникационните и медийни бизнеси, ще е още по-силна. Само така продуктите, които даваме на нашите клиенти ще са ефективни, силно отличими и с висока добавена стойност.“ – казва Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
 „Publicis Groupe винаги е била компания с лидерски позиции в създаването на решения за постигане на най-добри резултати за клиентите, особено в предизвикателни за бизнеса времена. Вярвам, че моделът „Power of One” е съвременният отговор на технологичните промени, които изискват нова интерпретация на услугите, потребителското поведение, медиите и маркетинга. В Publicis Groupe България имаме всичко необходимо, чрез което може да бъдем иновативни и да растем – правилните таланти, точните технологии и решения за работа с данни, и разбира се магията на творческите идеи. Възможността да превърнем тази алхимия в работещ модел за нашите клиенти, който да помага на бизнеса им сега и дългосрочно, ме кара да се чувствам нетърпелива. Нетърпелива да включа всички в това пътешествие, за да успеем заедно.“ – споделя Весела Апостолова.

Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България вече 16 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. В продължение на две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийния бизнес на Групата. През 2019 г. поема длъжността изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България и отговаря за стратегическото управление и развитие на творческите и комуникационни звена. Весела има магистърска степен по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“, с профил “Медии и право“.

 

Publicis Groupe Bulgaria_New promotion_Press Release 09032020.docx 94 KB Vessela Apostolova_high res.jpg 2 MB Vessela Apostolova_small res.jpg 755 KB

За Publicis Groupe България: Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, наречен “Power of One”, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти на групата и опита на екипи, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. Publicis Groupe България обединява десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България