В месеца на жената Organon насочва вниманието към последствията от неглижирането на женското здраве

В месеца на жената Organon насочва вниманието към последствията от неглижирането на женското здраве

Основните бариери, пред които се изправя всяка 5-а българска жена, когато трябва да посети профилактичен преглед, са свързани със страх от лекари и срам, а 21% от жените не са запознати или имат много ограничени познания за полово предаваните болести

Глобалната фармацевтична компания Organon насочва вниманието към проблемите на женското здраве, както и липсата на инвестиции в сферата, неглижирането на профилактичните прегледи и некачествено лечение. Тя се бори с пренебрегваните здравни нужди на всички жени по света. Организацията се стреми да опрости живота на жените и момичетата, за да имат по-хубаво и по-здравословно ежедневие.

Повече от половината население се състои от жени, а майките взимат по-голямата част от решенията за медицинското лечение на децата си. И все пак има значителни пропуски в изследванията и разработките, насочени към разширяване на терапевтичните възможности за жените, както и към предоставянето на достатъчно информация относно тяхното здраве. Това показа и проучване, проведено от маркетинг агенция Pragmatica сред 600 респонденти от женски пол на възраст 18-50 години.

Този месец глобалната фармацевтична компания покани всички жени да участват в тяхната активация „Wall of Sharing“ и да споделят една с друга пред какви здравословни предизвикателства са изправени. Изводите бяха интригуващи, а жените се почувстваха невероятно специални и значими за обществото.

По време на инициативата над 100 жени оставиха своите послания за предизвикателствата, пред които са изправени, когато става въпрос за тяхното здраве. Много от тях споделиха, че множеството ежедневни ангажименти, свързани с дома, семейството или кариерата и липсата на време, са едни от основните пречки, с които се сблъскват. Други предизвикателства са менструалните болки, бушуващите хормони в различните фази на месеца, както и по време на бременност (и променливите емоции, които идват с тях).

Story image

Някои дами оставиха бележки на стената, с които споделят, че ендометриозата е най-голямото предизвикателство за тях. Това прозрение е актуално по време на месеца за осведоменост за ендометриозата, за да насочим вниманието към болестта и трудностите за жените, диагностицирани с нея.

„Нашата компания бе основана с цел и ангажимент да инвестира в иновации, които адресират критични пропуски в женското здраве“, сподели Кевин Али, главен изпълнителен директор на Organon. „На този Международен ден на жената ние призоваваме организации, правителства, лица и институции да се присъединят към глобалната общност на Organon от 10 000 души и да предприемат действия за подобряване на иновациите и инвестициите във всички области на женското здраве.“

Как жените в България се грижат за здравето си?

Почти всички аспекти от живота на жените са засегнати от сериозни дефицити. Според проучването, проведено по поръчка на Organon, една на всеки четири жени има проблеми със забременяването, като неуспешните им опити продължават повече от година. Повечето от тях (85% от жените, опитващи се да забременеят) са се консултирали с лекар, за да се установят потенциалните причини за проблемите. Според статистиката около половината от тези жени все още не са установили причината за безплодието си. Това показва колко малко информация се предоставя на бременните жени от техните лекуващи лекари - ​ все пак те са подробно инструктирани за необходимите изследвания, които трябва да извършат. Въпреки това, гинеколозите са склонни да подценяват въпроси като раждане на бебе след термина и влиянието на алкохола и тютюнопушенето върху бременността.

По отношение на профилактичните прегледи, основните пречки пред всяка 5-та жена да ходи по-често на профилактични прегледи са свързани със страх от лекари и срам. Около 10% от жените споделят, че не ходят редовно на гинеколог, поради липсата на оплаквания. Това показва, че жените в България не осъзнават достатъчно важността на редовните прегледи на репродуктивното си здраве.

Притеснително е, че цели 21% от най-младата част от целевата група (18-24 години) споделят, че не са запознати или имат много ограничени познания за полово предаваните болести. Също така, представителите в тази възрастова група споделят, че не знаят какви годишни прегледи трябва да посещават.

Story image
„Развълнувани сме от напредъка, който Organon прави в ускоряването на иновациите в здравето на жените, които са много необходими, като например хистеректомия, нехормонална контрацепция и синдром на поликистозни яйчници“, добавя Кевин Али. „Здравата жена е в основата на процъфтяващо, стабилно и устойчиво общество, а за да процъфтяват тя и нейната общност, трябва да превърнем нейното здраве в приоритет. Надяваме се, че и други ще се присъединят към нашите усилия, за да постигнем измеримо и положително въздействие. Ако работим заедно, можем да създадем по-добро и по-здравословно ежедневие за жените навсякъде."

За Organon

За допълнителна информация: Органон (И.А) Б.В -клон България, aдрес: гр. София, п. к. 1000, бул. “Цар Освободител” № 14, Лендмарк център, 5-ти и 6-ти етаж, имейл адрес: [email protected], тел: +35 92 806 3030, електронен адрес: www.organoncare.bg.

Нежелани реакции трябва да се докладват. Формуляри за докладване и информация можете да намерите на страницата на Изпълнителна агенция по лекарствата -https://www.bda.bg/bg/. Нежеланите реакции трябва да се докладват и на Органон (И.А) Б.В -клон България, електронна поща: [email protected], тел: +35 92 806 3030.

PressRelease_Organon_16.03.docx 43 KB Organon_WallofSharing.jpg 6 MB Organon_WallofSharing2.jpg 6 MB
Мирослава Мицова Senior PR Consultant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България