Golden Drum обяви номинациите за 2019
Двадесет и шестото издание на международния рекламен фестивал Golden Drum ще се проведе в периода 17 - 18 октомври 2019 г. в гр. Порторож, Словения, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата. Общо 1150 са подадените кандидатури, от които 883 заявки са за официалния конкурс, а 267 творчески предложения бяха регистрирани за младежкото състезание The Young Drummers Competition. 204 заявления получиха номинация в категориите „WHAT” и „WHY”, а кулминацията ще бъде награждаването на победителите в петък, 18 октомври 2019 г., по време на тържествена церемония.
По традиция и тазгодишните проекти се оценяват от жури, съставено от международни експерти от творческата индустрия. Тифани Ролф, изпълнителен вицепрезидент и главен творчески директор в R/GA в САЩ, е председател на журитo, оценяващо кандидатурите в секция „WHAT“. Председател на журитo, определящо кандидатурите в секция „WHY“, Алваро Родригес, главен изпълнителен директор и главен творчески директор на Fullpack в Рио де Жанейро, Бразилия, е възпрепятстван да пътува за фестивала. Алваро ще бъде заместен от Миколай Садовски, главен творчески директор и партньор, 180hearbeats + Jung v Matt Полша, с награда за независима агенция в конкурса Golden Drum за 2018 година.
До списъка с финалистите достигна и Saatchi & Saatchi Sofia, а Publicis Groupe се класира с общо 45 номинации на глобално ниво.
- Финалистите може да видите тук: https://goldendrum.com/showcase
- Повече за фестивала Golden Drum на www.goldendrum.com
- Вижте първата програма на: https://goldendrum.com/program/thursday
- Достъп до системата за регистрация: https://engine.goldendrum.com
- Медийни материали за изтегляне са на адрес: https://goldendrum.com/press/media-materials
Допълнителна информация:
За Golden Drum
Фестивалът Golden Drum е създаден през 1993 г. с простата идея да се събира на едно място творци от различни, тогава често определяни като нови европейски страни. Фестивалът чества Genius Loci, местния духа на мястото, както и цялостното съвършенство на творчеството. Той иска да вдъхновява и вдъхновява творческото мислене и действия за положителна промяна по много различни начини, като дава платформа, чрез своята състезателна и конгресна програма. С лозунга Creativity 4 Change Golden Drum се фокусира върху рекламата за по-доброто от утрешния ден. Фестивалът Golden Drum бе избран за една от осемте регионални награди, включени в класацията на WARC.
За MSL
MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат. С повече от 3100 души в повече от 107 офиса по целия свят, MSL е една от най-големите PR мрежи в Европа, а също и най-бързо развиващата се мрежа в Китай и Индия.
MSL София е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани
Press release_The 26th Golden Drum Festival announces the shortlists.docx
DOCX - 1.2 Mb
Ива Григорова