Ученици на възраст между 5 и 10 години се включват в програма „Бъдещето съм аз. Предприемачество за най-малките“

В програмата, организирана от Джуниър Ачийвмънт България и ПЕПКО България, участват 9 училища и 2 детски градини от София и Пловдив

Ученици на възраст от 5 до 10 години се включиха в програмата за изграждане на предприемачески познания сред най-малките, с помощта на организаторите Джуниър Ачийвмънт България (JA Bulgaria) и ПЕПКО България (PEPCO BULGARIA). Проектът се осъществява за втора поредна година, като за първи пък се присъединяват и две детски градини. „Всичко може да се случи, стига да има любов зад идеята“– това споделиха учениците от втори клас на въпроса „Как да разбера дали идеята ми е добра за започване на бизнес“.

Програмата “Бъдещето съм аз. Предприемачество за най-малките“ е базирана на образователната програма „Ние“ на JA Bulgaria и е насочена към деца от предучилищна и начална училищна възраст. Проектът цели да въведе най–малките ученици в света на бизнеса и предприемачеството чрез метода „учене чрез правене“, като им осигури както практическите знания, така и възможността да се докоснат до реалния бизнес. По време на обучението по програма „Ние”, учениците се запознават с ролята на хората в икономиката, с печеленето и спестяването на пари, с това как хората вземат решения и със значението на образованието за бъдещето на всеки човек. Използват се кратки разкази, прочетени от учителя на глас, онлайн срещи с ментори и екипни предизвикателства към децата, които ги ориентират към това да подобряват средата в общността, в която живеят. Тази година ПЕПКО България потвърдиха отново желанието си да подкрепят инициативата както със знание, така и с техническа помощ за улесняване на онлайн обученията. Предвидено е да се дарят 18 таблета, а мениджъри от различни отдели и нива в компанията ще могат да споделят своя професионален опит с децата. Първият урок по програмата ще бъде проведен с участието на Драгия Драгиев, оперативен мениджър за ПЕПКО България.

“За мен е огромна чест да бъда част от този съвместен проект на ПЕПКО България с Джуниър Ачийвмънт. Подкрепям менторството и даването на личен пример, а децата имат нужда точно от това в тази възраст. Добре е ние родителите да отделяме време да говорим с децата и да им споделяме повече интересни неща за тях от нашето ежедневие и професия, което би им помогнало някой ден те да вземат решение за своето развитие. Нека не забравяме, че в тези по-различни времена на „учене“ и справяне с една нова ситуация, децата са тези, на които им трябва най-много подкрепа, за да преминат през това ново предизвикателство. Ние, като част от бизнес средата в България, сме винаги готови за подобно партньорство в името на развитието и обучението на децата в България.“, сподели Драгия Драгиев, оперативен мениджър за ПЕПКО България.

Всяка една от програмите на JA Bulgaria за начален етап разглежда 5 основни теми, които представят основни понятия, подходящи за възрастовата група и които се усвояват на практическа основа. JA Bulgaria предоставя методологията, както и комплекти с учебни пособия за 30 ученици от всяка програма, които включват ръководство за учителя и бизнес консултанта, както и нагледни материали за всяка от дейностите (цветни табла, стикери, картони, макети на сгради, макети за рубрики на вестник, пари и др., които се съхраняват при учителя и по които се работи екипно).

„Изключително много се радваме, че превръщаме нашата съвместна инициатива с ПЕПКО България в нещо устойчиво и за втора поредна година ще предоставим възможност на близо 300 деца да се докоснат до работния свят на своите родители и техните работодатели, както и да направят първите си стъпки в предприемачеството и поемането на лична инициатива. С начина, по който конструирахме програмата тази година, се постарахме да отговорим и на новите предизвикателства в ученето, свързани с COVID-19, а също така и да разширим възможностите децата да се срещнат със супер герои-ментори от ПЕПКО България, от които да научат повече за бизнеса. Ще имаме и други изненади, които засега пазим в тайна“, каза Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA Bulgaria.

За JA Bulgaria:

Вече над 20 години JA Bulgaria е водеща нестопанска международна организация у нас, с утвърдена репутация в предоставянето на иновативно и модерно образование от най-ранна възраст до университета. Портфолиото от образователни продукти и услуги включва програми в 3 тематични области: предприемачество, финансова грамотност и умения за работа. JA използва т.нар. прогресивен или надграждащ предишните етапи модел на образование („от АБВ до PhD“), чрез който устойчиво се изгражда ключовата компетентност предприемчивост и инициативност. Образователната философия на JA се базира на методите на учене чрез правене и смесено обучение (blended learning) с използване на дигитализирано интерактивно съдържание и високи технологии. Бизнес моделът на организацията се отличава с тясно сътрудничество с бизнеса и хората от практиката, които участват в създаването и предоставянето на образователно съдържание, обучение и услуги, както и разработването на политики в областта на образованието и предприемачеството. Екипът на организацията вярва и работи за каузата „От предприемчиви хора към щастлива нация“. JA Bulgaria е член на JA Worldwide и JA Europe и годишно достига до 30,000 ученици и студенти от 450 населени места в страната.

Контакти:

Васил Димитров

Мениджър Партньорства и Маркетинг, JA Bulgaria

тел. +359 879 635 690 ​ ​ ​ 

 

За ПЕПКО България:

PEPCO е европейска верига от дискаунт магазини, предлагащи облекла за цялото семейство и домакински артикули. Компанията расте динамично в Полша в продължение на повече от 20 години. Превърнахме се в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти. Към днешна дата магазините на PEPCO са общо над 2,000, разположение в България, Чехия, Хърватия, Естония, Унгария, Литва, Румъния Полша, Словакия, Словения, Италия и Сърбия. Дължим успеха си на нашите служители и тяхната ангажираност. Нашата мисия е да осигурим на клиентите ни най-лесен достъп до артикулите, които желаят и от които се нуждаят всекидневно - да обличат семействата си, да декорират и организират дома си на много ниски цени. Главната ни цел е да изградим бизнеса си по устойчив начин, като се фокусираме върху трите основни области на развитие - ​ нашите служители, процеси и продукти. PEPCO България отвори своите първи два магазина на 15.03.2019 като до ден днешен разполага с 50 магазина в цяла България. Растежът на компанията тепърва предстои, като PEPCO се старае да е максимално близо до своите клиенти. Разбираме, че нашият динамичен растеж води до въздействие върху нашия свят – както в екологичен, така и в социален аспект. Приемаме тази отговорност сериозно и затова полагаме всички възможни усилия да надхвърлим основната, свързана с продажбите, роля ​ на търговеца на дребно.

Контакти:

Ирена Тодорова

Маркетинг Мениджър, ПЕПКО България

Тел:. +359 893 066 030

DragiyaDragiev.JPG

JPG - 103 Kb

JAB PEPCO Lesson #1 How To Start My Own Business PR photo.png

PNG - 1.5 Mb

JAB_PEPCO_KnowledgeHub_PressRelease.docx

DOCX - 927 Kb

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg