Стартира обновената социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре“

Стартира обновената социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре“

В продължение на един месец Лидл България ще отделя по 5 ст. за всеки касов бон

Започва шестото издание на най-голямата социално отговорна програма на Лидл България – „Ти и Lidl за нашето утре“. От днес до 18 октомври клиентите на Lidl ще допринасят за събиране на фонда, като компанията ще отделя за всеки касов бон в този период по 5 ст. Събраната сума ще бъде дарена за социалнозначими проекти. Кандидатите за финансиране по програмата могат да изпращат своите проекти до 28 октомври включително.

Тази година инициативата „Ти и Lidl за нашето утре“ бе трансформирана след мащабно проучване на нагласите и нуждите на местните общности и неправителствените организации. Беше проведено и допитване до институции и медии за актуалните национални приоритети. Обновената програма добавя допълнителни тематични области, фокусирани към актуалните предизвикателства пред обществото ни, и разширява достъпа до програмата за младежи под 18-годишна възраст, журналисти и регионални медии.

В това издание ще бъдат приемани проекти в пет области:

  • #BeGreen ще окаже подкрепа на идеи, свързани с опазването на околната среда;
  • #BeLocal е с фокус насърчаване на културата и опазване на историческото наследство;
  • #BeActive адресира инициативи, свързани с активния начин на живот;
  • #BeFair е насочена към проекти за социална справедливост и равенство;
  • #BeVocal ​ ще подкрепи медийни и журналистически проекти;

Ще бъде даден и специален грант под патронажа на проф. д-р Диана Ковачева, омбудсман на Република България. Той ще бъде част от категорията #BeFair и ще е насочен към подкрепа на децата със специални образователни нужди.

Story image

Всички кандидатури ще бъдат приемани чрез онлайн формуляр в новата платформа на инициативата https://tilidl.bg/. Максималният размер на финансиране ще бъде както следва:

  • граждански организации - до 15 000 лв.
  • младежки групи – до 5 000 лв.
  • регионални медии - до 7 000 лв.
  • индивидуални журналисти – до 3 000 лв.

Всички финансирани проекти следва да бъдат осъществени в рамките на до 12 месеца. Всеки получен проект ще премине през три етапа на оценяване, а през януари 2024 г. одобрените проекти ще бъдат оповестени.

Инициативата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. От тази година към програмата се присъединява и Асоциацията на европейските журналисти – България, които консултират категорията #BeVocal.

Повече информация за инициативата може да откриете на официалния сайт: www.tilidl.bg.

Informatsia za mediite_Startira_Ti i Lidl za nasheto utre_18.09.2023.docx 39 KB Ti&Lidl_BeFair_Press_1920x1080.jpg 627 KB Ti&Lidl_ZaNashetoUtre_1080x1080.png 173 KB Ti&Lidl_ZaNashetoUtre_2_1080x1080.png 186 KB

За „Ти и Lidl за нашето утре“

Най-голямата социално отговорна инициативата на Лидл България „Ти и Lidl за по-добър живот“ се провежда от 2017 година насам в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум.

В първите пет издания компанията финансира с общ фонд от 915 000 лева 119 вдъхновяващи граждански проекти в областта на образованието, околната среда, културата и историческото наследство. ​ Въздействието им успя да достигне до над половин милион българи от 58 градове и села в цялата страна. Голяма част от финансираните проекти продължават да оказват положително въздействие в своите общности и до днес, а броят на бенефициентите расте всеки ден.

През 2023 г. инициативата се трансформира в „Ти и Lidl за нашето утре“. Целта е тя да бъде синхронизирана с усилията на Лидл България в областта на устойчивото развитие на глобално ниво, както и да бъде адаптирана към съвременните нужди на обществото ни. Като партньор към инициативата се присъединява и Асоциацията на европейските журналисти – България.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120  магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България