Starcom е новата медийна агенция на Девин ЕАД
Водещата медийна агенция Starcom, част от Publicis Groupe България, поема цялостното мeдийно обслужване на Девин ЕАД, пазарният лидер при натуралните води в България. Агенцията ще осъществява стратегическото медийно планиране и купуване за основните марки на компанията - DEVIN Изворна и DEVIN Минерална.
Starcom присъства на повече от 100 пазара и има над 5,800 служители по света. В основата на ценностната система на агенцията са позиционирани човешките преживявания и потребности, както и отражението им върху бизнес резултатите. Starcom прилага т.нар. Human Experience подход – разбиране на потребностите на клиентите и на техните потребители, личното отношение и персонализирано обслужване, създаване на реални ползи и стойност в съвместната работа. Световноизвестни компании като Samsung, Visa, Sandoz, Brown Forman, Avon, Intersnack, FCA и Devin се доверяват на бързината и ефективните подходи на агенцията в България. Екипът на Starcom ежедневно затвърждава мястото си сред най-добрите с постоянство, умения и ангажираност.
„Изключително сме щастливи, че Девин довери управлението на медийните си кампании на екипа на Starcom. По време на конкурса и в съвместната ни работа до сега установихме, че заедно двата екипа гледат в една посока и споделят общи ценности, а това е сигурната формула на успех, за да достигнем до консуматорите и посланието на марката да бъде припознато от тях.‘‘ – коментира Велислава Анастасова, управляващ директор на Starcom, част от Publicis Groupe България.
За Starcom
Starcom е международна медийна агенция, част от семейството на комуникационната група Publicis Groupe. Присъства на повече от 100 пазара и има над 5,800 служители по света. В основата на позиционирането на агенцията са човешките преживявания и потребности, както и отражението им върху бизнес резултатите. Клиенти в портфолиото на Starcom в България са световноизвестните компании Samsung, Visa, Sandoz, Brown Forman, Mogo, Goodyear, Duracell и други.
За Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
Starcom Devin Announcement Press Release 09082021.docx
DOCX - 298 Kb
Ива Григорова