Starcom е новата медийна агенция на Девин ЕАД

Starcom е новата медийна агенция на Девин ЕАД

Водещата медийна агенция Starcom, част от Publicis Groupe България, поема цялостното мeдийно обслужване на Девин ЕАД, пазарният лидер при натуралните води в България. Агенцията ще осъществява стратегическото медийно планиране и купуване за основните марки на компанията - DEVIN Изворна и DEVIN Минерална.

Starcom присъства на повече от 100 пазара и има над 5,800 служители по света. В основата на ценностната система на агенцията са позиционирани човешките преживявания и потребности, както и отражението им върху бизнес резултатите. Starcom прилага т.нар. Human Experience подход – разбиране на потребностите на клиентите и на техните потребители, личното отношение и персонализирано обслужване, създаване на реални ползи и стойност в съвместната работа. Световноизвестни компании като Samsung, Visa, Sandoz, Brown Forman, Avon, Intersnack, FCA и Devin се доверяват на бързината и ефективните подходи на агенцията в България. Екипът на Starcom ежедневно затвърждава мястото си сред най-добрите с постоянство, умения и ангажираност.

„Изключително сме щастливи, че Девин довери управлението на медийните си кампании на екипа на Starcom. По време на конкурса и в съвместната ни работа до сега установихме, че заедно двата екипа гледат в една посока и споделят общи ценности, а това е сигурната формула на успех, за да достигнем до консуматорите и посланието на марката да бъде припознато от тях.‘‘ – коментира Велислава Анастасова, управляващ директор на Starcom, част от Publicis Groupe България.

 

За Starcom

Starcom е международна медийна агенция, част от семейството на комуникационната група Publicis Groupe. Присъства на повече от 100 пазара и има над 5,800 служители по света. В основата на позиционирането на агенцията са човешките преживявания и потребности, както и отражението им върху бизнес резултатите. Клиенти в портфолиото на Starcom в България са световноизвестните компании Samsung, Visa, Sandoz, Brown Forman, Mogo, Goodyear, Duracell и други.  

За Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Starcom Devin Announcement Press Release 09082021.docx 298 KB
Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България