Saatchi Circle FARA 2023

Saatchi Circle FARA 2023

Десетото издание на Saatchi Circle предизвиква с нов формат в партньорство с фестивала ФАРА и А1 България

Кампании, Publicis Groupe България
Publicis Groupe Централна и Източна Европа стартира инициатива за постигане на пълно равенство между половете по повод Международния ден на жената

Publicis Groupe Централна и Източна Европа стартира инициатива за постигане на пълно равенство между половете по повод Международния ден на жената

Едногодишната инициатива ще е водена от една мисия и три ключови стъпки

Кампании, Publicis Groupe България
Нова версия на песента ,,Carol of the Bells” в Shazam подкрепя децата на Украйна този празничен сезон

Нова версия на песента ,,Carol of the Bells” в Shazam подкрепя децата на Украйна този празничен сезон

С участието на Тарас Тополай от „Antytila“, фолклорен хор „Veryovka Ukrainian“ и ансамбъл „Zernyatko children's folk“

Кампании, Publicis Groupe България
Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

Тристранното проучване, проведено от MSL Sofia в партньорство с Pragmatica цели да открие пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители и каква е настоящата среда на инфлуенсър съдържанието в България

MSL София, Кампании, Събития
Glovo обяви няколко придобивания на Delivery Hero в Централна и Източна Европа

Glovo обяви няколко придобивания на Delivery Hero в Централна и Източна Европа

MSL София, Кампании
Истинските истории зад всеки чат: българска история, част от глобалната кампания на Rakuten Viber

Истинските истории зад всеки чат: българска история, част от глобалната кампания на Rakuten Viber

Viber трогва със завладяваща кампания по случай своята 10-годишнина, като представя вдъхновяващи истории от целия свят в мини-документални видеа

Кампании
Kaufland България реализира нова творческа кампания за работодателска марка с признание към служителите си

Kaufland България реализира нова творческа кампания за работодателска марка с признание към служителите си

Кампанията е по идея и реализация на PR агенция MSL Sofia и агенция за дигитален маркетинг Digitas Sofia

MSL София, Кампании
Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19

Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19

С общност и стикер пакет, Viber ще подпомогне организациите, които се борят със световния глад, ангажирайки потребителите си с каузата

Кампании
Ученици от България и Норвегия ще развиват стартъп идеи за адресиране на промените в климата

Ученици от България и Норвегия ще развиват стартъп идеи за адресиране на промените в климата

Проектът цели да създаде поне 8 младежки бизнеси с международни смесени екипи на ученици от гимназиален етап от двете страни

Кампании
*75,5% от българите припознават киселото мляко като храна, от която могат да се набавят полезни пробиотици

*75,5% от българите припознават киселото мляко като храна, от която могат да се набавят полезни пробиотици

Кисело мляко My BifiPro на „Димитър Маджаров“ е пробиотичен продукт от ново поколение

Кампании
Category
Year
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България