Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Sofia взе златна статуетка в категория „Филм“ на международния творчески фестивал Golden Drum

Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Sofia взе златна статуетка в категория „Филм“ на международния творчески фестивал Golden Drum

Saatchi & Saatchi Sofia, част от Publicis Groupe България, взе златна статуетка в една от най-престижните категории на международния творчески фестивал Golden Drum – „Филм“, с видеото  за Audi България „Стопаджия“. Това е първата златна награда за българска агенция в категория „Филм“,  а Saatchi & Saatchi Sofia стана едва втората агенция от България, спечелила злато в 26-годишната история на фестивала.

"Изключително горди сме от това постижение, което ще донесе позитиви за цялата творческа индустрия в България. Златната статуетка е признание за цялостната работа на екипа на Saatchi & Saatchi Sofia, за отдадеността и страстта, с която осъществява смелите си идеи, както и за чудесното партньорство с екипа на Audi България, който ни подкрепя във всяко едно отношение" – споделя Николай Караджов, управляващ директор на Saatchi & Saatchi Sofia.
Петър Кесерджиев, главен творчески директор, и Радомир Иванов, творчески диретор в Saatchi & Saatchi Sofia
Петър Кесерджиев, главен творчески директор, и Радомир Иванов, творчески диретор в Saatchi & Saatchi Sofia
"Поздравяваме екипа на Saatchi & Saatchi Sofia за престижната международна награда от Golden Drum. Това историческо постижение ясно олицетворява творческия потенциал и възможности на българската рекламна индустрия, съизмерима вече с най-добрите на глобалния пазар“- казва Маркус Татцер, управител на Порше БГ.
  „Ауди България печели трета поредна награда от престижния творчески фестивал, като това е втората златна статуетка. Изключително много се гордеем с наградата за видеото „Стопаджия“ в оспорваната категория „Филм“. Тя е потвърждение, че съчетанието: дългогодишна екипна работа с творческа агенция, вдъхновяваща марка и смело и креативно решение са печеливши" – допълва Лъчезар Георгиев, бранд мениджър на марката Audi.

Двадесет и шестият международен творчески фестивал Golden Drum се проведе в Порторож, Словения, на 17-18 октомври 2019 г. под мотото “Creativity 4 Change”, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата.

Общо бяха подадени 1150 заявки, от които 883 за официалния конкурс. 267 творчески предложения бяха регистрирани за младежкото състезание „The Young Drummers Competition“. 204 заявления получиха номинация в категориите „WHAT” и „WHY”.  

Победителите бяха наградени по време на официалната церемония в петък, 18 октомври 2019 г. Общо, творческите агенции в Publicis Groupe за региона на Централна и Източна Европа - Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Digitas и Kindred, грабнаха 12 златни и 19 сребърни статуетки, 1 Гранд При, и 1 награда за „Най-добро шоу“.

Всички победители може да видите на: https://goldendrum.com/showcase.

Клипът "Стопаджия", създаден и реализиран от Saatchi & Saatchi Sofia за Audi България, спечели бронзова награда в категорията „Филм“ на фестивала Ad Black Sea през месец септември в Грузия. Това беше най-високата награда в категорията, тъй като не бяха връчени златна и сребърна.

В своята история, екипът на Saatchi & Saatchi Sofia е получавал 3 сребърни награди от международния творчески фестивал Golden Drum – през 2013, 2017 и 2018 година.

За Golden Drum: Фестивалът Golden Drum е създаден през 1993 г. с простата идея да събира на едно място творци от различни, тогава често определяни като нови европейски страни. Фестивалът чества Genius Loci, местния дух на мястото, както и цялостното съвършенство на творчеството. Той иска да вдъхновява и вдъхновява творческото мислене и действия за положителна промяна по много различни начини, като дава платформа, чрез своята състезателна и конгресна програма. С лозунга Creativity 4 Change Golden Drum се фокусира върху рекламата за по-доброто от утрешния ден. Фестивалът Golden Drum бе избран за една от осемте регионални награди, включени в класацията на WARC.

За Publicis Groupe България: Publicis Groupe е една от най-големите комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти и екип от експерти в различни области, които си сътрудничат и дават персонализирани и индивидуални решения.  Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.

Golden Drum Saatchi and Saatchi Sofia Gold Award_Film category_21102019.docx 39 KB

 

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia
GoldenDrum 2019 finale - Photo Ziga Intihar - Golden Net Award.jpg 2 MB Saatchi and Saatchi Sofia on Golden Drum Stage__Peter Keserdjiev i Radomir Ivanov_1.jpg 375 KB Saatchi and Saatchi Sofia on Golden Drum Stage_Peter Keserdjiev i Radomir Ivanov.jpg 347 KB

 

Publicis Groupe България Награди
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България