„Реклама без аналог“

„Реклама без аналог“

Мотото на 11-ото издание на Saatchi Circle, организирано от Digitas Sofia

За 11-а поредна година инициативата Saatchi Circle цели да събере на едно място най-ярките млади таланти в областта на рекламата и маркетинга. Тази година фокусът е изцяло дигитален. По тази причина Saatchi&Saatchi Sofia покани като съорганизатор на тазгодишното издание на платформата дигиталната агенция Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България. Мотото на Saatchi Circle e „Реклама без аналог“ – в търсене на наистина уникалните дигитални идеи. Водени от тенденциите за дигитализиране и вдъхновени от навлизането на изкуствения интелект във всички сфери на бизнеса, екипът на Digitas Sofia променя коренно формата.

Дигитализирането ​ ще обхваща не само идеите, които ще бъдат генерирани, но и ролите, които ще се търсят тази година. Позициите, за които ще се борят младите специалисти, стоят в основата на една качествена онлайн кампания, а именно – дигитален стратег, дигитален копирайтър и дигитален дизайнер. „Дигитален стратег“ е изцяло нова позиция за Saatchi Circle и идва в отговор на нарастващата необходимост от стратегически подход при планирането на кампании. Това е човекът, чиято задача е да състави перфектния медиен микс от традиционни и нетрадиционни дигитални канали, използвайки най-подходящите формати за реализирането на една идея.

Всички желаещи могат да кандидатстват индивидуално, като изпратят свое кратко представяне, както и ролята, за която кандидатстват – копирайтър, дизайнер или стратег – на circle@digitas.com ​ до 23:59 ч. на 16 май. Всеки участник ще получи задание, в зависимост от избрания профил, а своя творчески прочит на задачата трябва да изпрати до 19 май. Кандидатите с най-впечатляващи интерпретации на заданието ще бъдат поканени на онлайн интервю. Накрая ще бъдат избрани деветима финалисти, които ще получат билет за ФАРА, където ще се състои и самият Saatchi Circle.

Инициативата ще се проведе от 6 до 8 юни в Бургас – по време на водещия рекламен фестивал в страната, ФАРА. В рамките на творческия фестивал финалистите ще бъдат разпределени в три екипа – всеки от които с по един копирайтър, дизайнер и стратег. Ментори на отборите ще бъдат водещи специалисти от Digitas Sofia, а визуалните напътствия към презентациите на участниците ще бъдат поверени на Еркан Гюмрюкчиев, Head of Art в Saatchi&Saatchi Sofia. Отборите ще работят по реален дигитален бриф от официалния партньор на програмата – ProCredit Bank. В духа на дигиталния профил на Saatchi Circle 2024 е и изискването тази година участниците да използват различни AI инструменти като класическите chatgpt и Gemini например. За визуалното оформление на идеите си екипите ще могат да разчитат на официалния партньор на формата – Getty Images и техния нов AI инструмент.

Накрая творческото жури на ФАРА, което оценява и всички български рекламни и комуникационни агенции, ще оцени и работата на трите отбора от Saatchi Circle, а екипът победител ще получи и титулуваната звезда. Това е само началото, защото членовете на отбора победител имат всички шансове да започнат стаж в Digitas Sofia, а тяхната идея – да бъде реализирана. Цялата информация за 11-ото издание на Saatchi Circle можете да откриете на https://digitas-sofia.com/circle. ​

 

За Digitas Sofia: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.

Digitas в Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas. След придобиването на агенцията за маркетинг ефективността Advertising BG от Групата, екипът на Digitas се разширява с технологична, медийна и ecommerce експертиза.

За Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

Publicis Groupe България обединява няколко специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Data Intelligence, Zenith, Starcom и Publicis Sapient, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Компанията също е експертен център за „Разузнаване на социалните мрежи“, чийто отдел работи с чужди пазари от мрежата на Publicis Groupe. Екипът има познания на повече от 25 езика и анализира тенденциите и нагласите в потребителското съзнание и поведение, преди те да са станали актуални, ​ ​ като по този начин маркетинг експертите имат възможността да интегрират тази информация в дългосрочните си стратегии и процеси на марките и компаниите.

През 2022 г. Publicis Groupe България разраства технологичната си експертиза с екипи от ИТ разработчици, които работят за създаването на дигитални маркетинг платформи за глобални клиенти на Publicis.

Digitas Saatchi Circle 2024.png 4 MB Digitas_SaatchiCircle_Press release_13052024_FINAL.docx 1 MB

 

 

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България