Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19
С общност и стикер пакет, Viber ще подпомогне организациите, които се борят със световния глад, ангажирайки потребителите си с каузата
Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация в света, обяви началото на кампанията си за подпомагане на организации, които се борят с глада в световен мащаб. Новосъздадените стикер пакет и общност, посветени на каузата, целят да ангажират потребителите и служителите, и хуманитарните партньори като Международно движение на Червения кръст и Червения полумесец (IFRC), Световен фонд за дива природа (WWF), UNICEF, U-Report и ООН Миграция (U.N Migration).
COVID-19 нанесе щети върху почти всички институции и индустрии, включително и върху веригите за продажба и доставка на храни от първа необходимост. Близо 265 милиона души са изложени на риск от глад през 2020 г., според оценка направена през април от Световната продоволствена програма (WFP). Това е близо два пъти повече от миналата година. Преобръщането на тази тенденция буквално означава да бъдат спасени животи и Viber си поставя за цел да помогне в това.
Инициативата включва лансирането на образователна общност - "Fight World Hunger Together", както и стикер пакет на английски и руски език създаден от Viber. Първата по рода си общност дава информация на потребителите как ако променят навиците си, като хранене, пазаруване и готвене, могат да намалят хранителните отпадъци и да помогнат на най-уязвимите хора да имат по-сигурен достъп до храна. Освен това ще им помогне да научат повече за кризата със световния глад. Съдържанието ще се управлява от хуманитарните партньори на Viber, които имат собствени канали в платформата. Хората ще могат да подкрепят каузата и финансово, като изтеглят стикер пакет посветен на кампанията, а цялата печалба ще бъде дарена на благотворителни организации, които се борят с глада. Viber дава възможност и на потребителите, които нямат възможност да дарят, да окажат своята подкрепа, като се присъединят към новосъздадената общност и поканят своето семейството и приятелите да станат част от нея. Когато общността достигне 1 милион потребители, Viber ще дари 10 000 долара за каузата, насърчавайки хората да покажат личния си пример, който е от съществено значение.
„Светът се променя по-бързо от всякога и COVID-19 прави уязвимите групи от населението още по-уязвими. Едно от най-големите предизвикателства, които пандемията представлява, е глобалният недостиг на храна и нарастващият глад. Viber не може да приеме това равнодушно и да не предприеме нищо.“, заяви Джамел Агауа, главен изпълнителен директор на Rakuten Viber.
За Rakuten Viber:
В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.
Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.
Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.
040820_Viber World Hunger.docx
DOCX - 28 Kb
Румяна Танчева