Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19

Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19

С общност и стикер пакет, Viber ще подпомогне организациите, които се борят със световния глад, ангажирайки потребителите си с каузата

Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация в света, обяви началото на кампанията си за подпомагане на организации, които се борят с глада в световен мащаб. Новосъздадените стикер пакет и общност, посветени на каузата, целят да ангажират потребителите и служителите, и хуманитарните партньори като Международно движение на Червения кръст и Червения полумесец (IFRC), Световен фонд за дива природа (WWF), UNICEF, U-Report и ООН Миграция (U.N Migration).

COVID-19 нанесе щети върху почти всички институции и индустрии, включително и върху веригите за продажба и доставка на храни от първа необходимост. Близо 265 милиона души са изложени на риск от глад през 2020 г., според оценка направена през април от Световната продоволствена програма (WFP). Това е близо два пъти повече от миналата година. Преобръщането на тази тенденция буквално означава да бъдат спасени животи и Viber си поставя за цел да помогне в това.

Инициативата включва лансирането на образователна общност - "Fight World Hunger Together", както и стикер пакет на английски и руски език създаден от Viber. Първата по рода си общност дава информация на потребителите как ако променят навиците си, като хранене, пазаруване и готвене, могат да намалят хранителните отпадъци и да помогнат на най-уязвимите хора да имат по-сигурен достъп до храна. Освен това ще им помогне да научат повече за кризата със световния глад. Съдържанието ще се управлява от хуманитарните партньори на Viber, които имат собствени канали в платформата. Хората ще могат да подкрепят каузата и финансово, като изтеглят стикер пакет посветен на кампанията, а цялата печалба ще бъде дарена на благотворителни организации, които се борят с глада. Viber дава възможност и на потребителите, които нямат възможност да дарят, да окажат своята подкрепа, като се присъединят към новосъздадената общност и поканят своето семейството и приятелите да станат част от нея. Когато общността достигне 1 милион потребители, Viber ще дари 10 000 долара за каузата, насърчавайки хората да покажат личния си пример, който е от съществено значение.

„Светът се променя по-бързо от всякога и COVID-19 прави уязвимите групи от населението още по-уязвими. Едно от най-големите предизвикателства, които пандемията представлява, е глобалният недостиг на храна и нарастващият глад. Viber не може да приеме това равнодушно и да не предприеме нищо.“, заяви Джамел Агауа, главен изпълнителен директор на Rakuten Viber.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

040820_Viber World Hunger.docx 28 KB
Румяна Танчева PR мениджър, MSL Sofia

 

Кампании
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България