Rakuten Viber с нови инструменти за борба със спама

Rakuten Viber с нови инструменти за борба със спама

Viber дава възможност на потребителите си да филтрират автоматично съобщения и да решават кой може да ги добави към групи, наред с другите функции за поверителност

Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация в света, обяви, че ще пусне няколко нови инструмента за защита от спам и максимална поверителност, както и опция за търсене на потребители по име. Новата опция за търсене ще бъде защитена с допълнителни мерки в съответствие със стриктния ангажимент на Viber да гарантира поверителността на своите потребители.

Светът се променя, а с него и приложенията за комуникация придобиват още по-значима роля в общуването - хората постоянно търсят допълнителни начини за разширяване на мрежата си от контакти и социалните си кръгове. Въпреки това потребителите днес са бомбардирани с повече данни от всякога и избягването на спам и ненужна информация е от решаващо значение. Предизвикателството не се състои в осъществяването на комуникация онлайн, а в това да се случва по безопасен и поверителен начин. С новите си инструменти, Viber осигурява именно това.

Viber ще позволи на потребителите да контролират, кой може да ги добавя в общности и групови чатове - дали да е всеки или само запазените им контакти. За да зададат тази настройка, потребителите просто трябва да натиснат Повече>Настройки>Сигурност>Групи>Избери кой може да те добавя в групи.

Поканите за нови общности и групови чатове от непознати хора ще се изпращат автоматично в секцията „Нови покани за съобщения“, за да може основната секция с чатове да бъде чиста и без нежелани покани.

Новата възможност за търсене на хора в Viber ще позволи разширяването на контактите, като същевременно ще запази напълно поверителността на потребителите. След като някой потърси името на потребител в лентата за търсене на Viber, то ще се появи в резултатите, заедно с профилната снимката на потребителя. В духа на силната позиция на Viber за осигуряване на поверителност на потребителите, всички чатове, инициирани чрез търсене, ще бъдат обект на допълнителни мерки за поверителност, включително:

  • Телефонният номер на всеки потребител остава скрит, докато сам не го сподели.
  • Онлайн статусът е скрит.
  • Гласовите и видео обажданията ще са деактивирани.

Потребителите, които не желаят други хора да ги намерят чрез търсене, трябва просто да натиснат Още> Настройки> Поверителност> Позволете на потребителите да ви намират по име.

Търсене на хора в Viber, както и секцията със заявки за съобщения, ще бъдат тествани първо в избрани страни в следващите седмици, преди да бъдат достъпни в глобален мащаб.

„За потребителите е важно да разширяват социалните си кръгове, но запазването на личното им пространство за комуникация без спам е също толкова важно. Работим неуморно, за да намерим оптимални решения, които дават възможност на потребители ни да разширят хоризонтите си, като същевременно осигуряват тяхната безопасност и поверителност. “, споделя Офир Ейял - главен оперативен директор на Rakuten Viber.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

120820_Viber Fight Spam.docx 29 KB
Румяна Танчева PR мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България