Rakuten Viber пуска филтри с добавена реалност (AR) в България

Rakuten Viber пуска филтри с добавена реалност (AR) в България

Потребителите вече могат да изпращат директно в чатовете си снимки и видеа с разнообразие от филтри, за още по-вдъхновяваща и забавна комуникация

Rakuten Viber, глобалният лидер в комуникацията, прави общуването още по-забавно с филтри с добавена реалност (AR) за българските потребители. Приложението представя и Bitmoji – персонализирани, анимирани аватари, които могат да бъдат добавяни към снимки и видеа, за създаването на стикери и емотикони. Новите функционалности в приложението са възможни, благодарение на партньорството на компанията със Snap Inc. (разработчикът на Snapchat, глобален лидер в създаването на продукти с добавена реалност).

Новите филтри правят комуникацията още по-интересна и запомняща се. С филтрите на Viber, потребителите имат достъп до богато портфолио от дизайни, които да използват в ежедневната си комуникация помежду си или да споделят в други социални мрежи. Филтрите реагират и на най-леките мимики на лицето, като улавят всяка усмивка, намигване и движение, създавайки още по-креативен резултат.

Viber предоставя голям избор от възможности задобавена реалност като:

  • Филтри, които добавят различни обекти и текстури към лицето, тялото или фона – пера, сърца, татуировки, картини, графики и др.
  • Разкрасяващи филтри, които могат да променят цвета на кожата, да добавят грим и блясък, да променят прическата.
  • Филтри, които могат изцяло да променят вида на човека – като го превърнат в животно, например.
  • Филтри с геймификация (игрови елементи), където потребителите трябва да изпълняват различни задачи и предизвикателства. Те могат да бъдат споделяни и с други участници, с които да се състезават за резултати.
Story image

Лансирането на пазара започва с пакет от над 30 различни филтъра. Компанията, продължава да следва традицията да предоставя и локално съдържание на своите потребители, затова съвсем скоро ще са наличнии филтри създадени специално за българските потребители. За старта на учебната година, учениците ще могат да се забавляват с генератор запредставяне на  бъдещата им професия. А спортните запалянковци ще могат вече гордо да развяват българския байрак на всеки турнир, мач или игра.  

Отрупана, интерактивна трапеза, ще забавлява онези, които не обичат да разочароват бабите си и си изяждат всичко. Традиционни фолклорни елементи също намират своя дигитален прочит в приложението, те ще намират своето приложение по време на национални чествания и поводи.

Компанията планира да добави 300 нови филтъра до края на 2021, като ще обновява колекцията си всеки месец.

„През последната година комуникацията по целия свят се пренесе почти изцяло онлайн, а с това се появи и нуждата да се изразяваме по-добре. Viber е най-популярната платформа за комуникация в България и затова искаме да дадем възможност на потребителите си да освободят творческия си потенциал с най-добрата технология за добавена реалност. С новите AR функции за снимки и видеоклипове със сигурност ще се обогатят личните разговори , ще се предизвика творчество у хората и ще им позволи да се сближат още повече.“, коментира Атанас Райков, старши директор на Rakuten Viber за Европа, Близкия изток и Северна Африка.

Бизнесът също ще може да се възползва от новите функционалности, като добавя брандирано съдържание в приложението. WWF, FC Barcelona и Световната здравна организация (WHO) са сред първите глобални партньори с филтри във Viber. Съвсем скоро ще бъдат представени първите партньорски филтри и в България. Платформата „Обичам българското кино", която популяризира националния филмов фонд, чрез съвременни бизнес концепции и технологии и генератора за забавни мемета „Just Pablo” обещават стопроцентово забавление с пилотните си за страната филтри.


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

1609_Viber launches lenses in Bulgaria press release.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България