Rakuten Viber представя филтри с добавена реалност (AR) в партньорство със SNAP

Rakuten Viber представя филтри с добавена реалност (AR) в партньорство със SNAP

WWF, FC Barcelona и Световната здравна организация (WHO) са сред първите с брандирани филтри във Viber

Rakuten Viber, водещата платформа за безплатна и сигурна комуникация, внася магията на добавената реалност (AR) в приложението си, благодарение на глобално партньорство със Snap Inc.

С  инструментите на Snap като Camera Kit, Creative Kit и Bitmoji, Viber ще интегрира филтри с добавена реалност (AR lenses), ще позволи споделянето им също и в Snapchat и ще добави Bitmoji персонализирани аватари в приложението си.

Филтрите на Viber, разработени от (powered by) Snap, ще предложат за първи път видеосъобщения и снимки с добавена реалност (AR) във Viber. Първоначалният пакет включва 30 филтъра, като животински маски, Viber символи, подводен ефект, шантави котешки маски и др. Компанията планира да добави 300 допълнителни филтъра до края на годината.

Story image

Световният фонд за дивата природа (WWF), FC Barcelona и Световната здравна организация (WHO) са сред първите партньори на Viber, които предлагат новите филтри в приложението.

Персонализираните филтри ще обогатят комуникацията между брандовете и техните клиенти в платформата. Viber е приложение за разговори и съобщения, което свързва хората и им позволява да се изразяват творчески - без значение кои са и къде са. Персоналните и груповите чатове във Viber са криптирани от край до край, така че потребителите могат да бъдат сигурни, че комуникацията им винаги е поверителна и защитена.

Story image

Филтрите на Viber са вълнуващо допълнение към съществуващите колекции от стикери на приложението, които дават възможност на потребителите да изразяват себе си визуално и креативно, когато общуват. Сега, с добавянето на  Camera Kit, Bitmoji и Creative Kit на Snap във Viber, потребителите ще могат да бъдат още по-експресивни и да поддържат още по-пълноценна и забавна комуникация.

Новите функции на Viber включват:

Моментална добавена реалност (Instant Augmented Reality): С едно докосване се наслагват изображения върху заобикалящата среда, визуализирана през камерата, създавайки добавена реалност.

Привличащи вниманието филтри: Добавя нов креативен слой към визуалните елементи и поддържа разговора вълнуващ

Експресивни маски: Избор от различните маски, които внимателно следват движенията на лицето

● Функции за разкрасяване: Подобрява изображенията с реалистични щрихи като червило, руж и разнообразие от цветове на косата

Персонализирани Bitmoji: Интегрира персонализираните Bitmoji-та в снимки и видеа

Story image

Възможността да бъдат добавяни спонсорирани и брандирани филтри ще представи и допълнителен канал за монетизация за Viber, предоставяйки на бизнес партньорите инструмент да развиват своите общности в платформата.

„Партньорството на Snap с Rakuten Viber е печеливша стратегия и за двете страни“, сподели Елиът Соломон, директор Партньорства в Snap Inc. „Това ще ни помогне да разширим АR технологията си в региони, където Viber вече има солидно присъствие, и ще помогне на потребителите на Viber да изразят себе си чрез добавена реалност в платформата.”
„Радваме се да представим Snap камерата на потребителите на Viber“, казва Джамел Агауа, главен изпълнителен директор на Rakuten Viber. „Чрез това партньорство искаме да провокираме креативността на нашите потребители чрез добяване на  AR и се надяваме да вдъхновим нови, забавни начини за хората да поддържат връзка със своите приятели и семейството. Viber е нещо много повече от приложение за съобщения. Нашата платформа не само свързва хората помежду им, но е и място, където потребителите могат да създават забавно,вълнуващо и интересно съдържание, което да споделят със своите общности.”

iOS версията на приложението с тези нови функции, както и бета версията на Android на английски език, ще бъдат достъпни от 30 юни в следните страни: Австралия, Австрия, Белгия, Канада, Дания, Англия, Финландия, Франция, Германия, Гренландия, Исландия, Ирландия, Израел, Италия, Япония, Лихтенщайн, Люксембург, Малдиви, Холандия, Норвегия, Португалия, Испания, Швеция, Швейцария и САЩ. Viber постепенно ще лансира функциите във всички ключови пазари включително България и региона и за всички потребители на Android в следващите няколко месеца.


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

3006_Rakuten Viber PR partners with SNAP Press Release.docx 21 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България