Rakuten Viber подкрепя дамите предприемачи в България в серия проекти в полза на обществото
Първият проект е за превенция на домашното насилие и овластяване на жените, и е организиран от фондация EMPROVE
Rakuten Viber, водещото приложение за комуникация в света, стартира кампания в подкрепа на проекти с кауза, създадени от български предприемачи. Водена от желанието да подкрепи инициативи със смисъл, компанията ще си партнира с три проекта в различни области, но обединени от това, че са създадени от жени предприемачи, работещи в полза на обществото.
„За нас като компания, чиято мисия е да помага на хората да общуват без ограничения, е особено вдъхновяващо да си партнираме с каузи, които припознаваме като двигатели на положителна промяна. Ние силно вярваме в силата на добрия пример и се надяваме, че чрез тази серия от инициативи ще успеем да насърчим повече дами да развиват уверено успешни бизнес и социални проекти в България. Особено се вълнуваме, че стартираме програмата именно с проект, който освен основан от дама, адресира една от най-болезнените обществени теми, а именно насилието над жени., коментира Зарена Кънчева, директор маркетинг и комуникации за Европа в Rakuten Viber.
Първият проект, зад който компанията застава, е в партньорство с EMPROVE – фондация, която подкрепя жени, преживели емоционално или физическо насилие, както и неговата превенция - по пътя към тяхното овластяване, независимост и достоен живот. Екипът се състои от професионални психолози, терапевти и юристи, както доброволци и незаменимата общност на #ЖенитеSurvivors. Те предлагат също безплатен онлайн инструмент, поредица от събития, обучения и арт инициативи, които подкрепят жените в тяхното пътуване към овластяване и независимост. Проектът се стреми към цялостно повлияване на обществените нагласи и подкрепа, насочени към жени и момичета, преживели насилие.
Rakuten Viber застава зад тази инициатива със създаването на специални стикери, които целят да допринесат за по-голяма разпознаваемост и ангажираност на хората към проблемите на жените, станали жертва на домашно насилие, както и неговата превенция. EMPROVE лансират и своя официална общност, където потребителите на приложението ще могат да научават полезна информация и да получават различни съвети.
„Само обединени можем да сбъднем големите промени към по-добро, при това устойчиво. В партньорството с Viber разпознахме ключовите съставки за този тип социално значими проекти – мотивация, движена от каузата, искрен ентусиазъм, както и вяра в това, което творим. Именно с този подход искаме да заредим Viber общността на EMPROVE. А с нея и пробуждането на обществото за един по-добър живот без токсични взаимоотношения.“, коментира Олга Минева, основател на организация EMPROVE.
Това е първата голяма социално отговорна кампания за Rakuten Viber в България, насочена изцяло към български предприемачи и проекти с мисия и кауза. Зад проекта застават и Leanbots, компания, която се занимава с технологични разработки. Екип от разработчици ще изградят чатботовете и технологичните решения на проектите. Комуникационен партньор на кампанията е Publicis Groupe, лидер в комуникациите в глобален план и в България, който предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, и част от които е обслужващата Viber PR агенция - MSL Sofia.
Присъединете се към официалната общност на EMPROVE тук: https://vb.me/ad81d6
За Rakuten Viber:
В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.
Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.
150721_Rakuten Viber supports women leaders.docx
DOCX - 73 Kb