Publicis назначава главен директор „ МЕТАВСЕЛЕНА”
Интерфейс, създаден от Publicis Conseil и представен по време на VivaTech, ще помага на служители и клиенти да навигират по-добре в Web3
Publicis Groupе Франция представи на глобалния форум за технологии VivaTech нов интерфейс, за да подпомага допълнително своите клиенти в разбирането, управлението и развитието на Web3 стратегии.
Интерфейсът има формата на аватар на име Leon, който влиза в ролята на главен директор „Метавселена“, за да:
- Придружава клиентите и да ги консултира как да навигират и подхождат в света на „мета джунглата“, със запомнящи се стратегии за бизнесите им;
- Служи като наръчник на служители в подкрепа на тяхната релевантна и индивидуална екипна експертиза в групата;
- Показва най-добрите примери от клиентите и от цялата група в Web3 света.
Създаден от Publicis Conseil, Leon е прекарал цялата си кариера в агенцията. Като роден в Web3, той има солидна основа в комуникационните дисциплини и също така е метавселена експерт.
Назначението на Leon се основава на обширния набор от съществуващи знания, умения и таланти в Publicis Groupe, и с фокус върху дълбоката Web3 експертиза. В двата случая на използване на блокчейн – включително NFT, интелигентни договори и децентрализирани приложения, както и на метаверсални технологии като виртуална реалност (VR), добавена реалност (AR) и изкуствен интелект. Изхождайки от своя единен „Power Of One“ модел, както и от сътрудничество между агенциите, Publicis разработи и насочи усилия към Web3 през последната година.
„Мета вселената не е дестинация, тя е момент за учене в реално време за всички. Изисква разучаване, обучаване и експериментиране. Ние сме впускаме в пътешествие с нашите клиенти, за да им помогнем да разберат какво означава това за техния бизнес и да им предоставим съществуващите способности на Web3 в групата чрез данни, медии и технологии. Leon въплъщава това като аватар и ще помогне на нашите клиенти да се ориентират в този нов канал и да напредват във всяка стъпка.“ – заявява Артур Садун, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на Publicis Groupe.
„Мета вселената е безкрайна, незпозната територия за изследване чрез креативност. За да бъдем истински иноватори, ние трябва да експериментираме и да се учим в движение. Мисията на Leon е да мотивира всички нас да бъдем смели и прогресивни; защото колкото по-рано тръгнем, толкова по-далеч ще стигнем.“ – казва Марко Вентурели, главен творчески директор в Publicis Франция, създател на Leon.
„Искаме да подкрепим клиентите, искаме да създаваме заедно с тях иновации и да показваме най-добрите постижения. Относно метавселената, нашите клиенти имат въпроси относно творчеството, продукцията, правата и отдадеността. Имахме нужда от експерт, който да отговори на техните нужди. Това ще бъде ролята на Leon.“ – допълва Агат Буске, президент на Publicis Groupe във Франция.
За да научите повече за Leon, вижте това видео и се свържете с него в linkedin.
За Publicis Groupe – The Power of One
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. Publicis има четири основни направления на услуги: комуникации, медии, данни и технологии, които предлага в над 100 държави. Компанията има над 80 000 служителя по цял свят.
www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!
PR 1.jpg
JPG - 74 Kb
PR 2.jpg
JPG - 69 Kb
Publicis appoints Chief Metaverse Officer_22.06.2022.docx
DOCX - 95 Kb
Ива Григорова