Publicis Groupe придобива Profitero и създава водещо за индустрията търговско решение
Profitero е глобална SaaS платформа, която помага на брандовете да анализират и оптимизират своите търговски, маркетинг и оперативни дейности в повече от 700 уебсайта за търговия на дребно и за 70 милиона продукта в целия свят.
- Publicis Groupe ще комбинира водещите в индустрията продуктови данни и анализи на Profitero със своите ритейл решения за медии, данни и търговия, за да предложи несравними възможности на брандовете за максимални резултати на техните онлайн продажби.
Publicis Groupe обяви придобиването на Profitero, водеща SaaS (Software As A Service: софтуер като услуга) глобална платформа за електронната търговия, която помага на брандовете да ускоряват търговските продажби и финансовата ефективност.
Решенията на Profitero предоставят на дневна база полезни прозрения и видимост на продукта при над 4000 бранда, за 70 милиона продукта в повече от 700 уебсайта за търговия, в над 50 страни.
Границите между офлайн и онлайн пазаруването се размиват поради дигитално повлияваните продажби и затова аналитичните инструменти на Profitero за електронна търговия и омниканален маркетинг позволяват на марките да предвиждат, активират и автоматизират най-добрите следващи действия, за да стимулират печеливш растеж за всеки елемент от техния продуктов каталог.
Като обединява усилия с Publicis Groupe, Profitero ще получи достъп до необходимите ресурси и възможности за разширяване на аналитичната си основа. В резултат на това тя ще се превърне в първата глобална търговска платформа, която дава възможност на брандовете, чрез използване на предсказуем интелект, да предоставят най-доброто продуктово изживяване, оптимизиране на съдържание, подобряване на резултатите при органично търсене, сравняване на конкурентни цени, наблюдение на наличността на продукти и проследяване на потребителските оценки и отзиви, наред с други функции.
Капацитетът на Profitero - продуктите, технологиите и 300 служители на компанията, допълнително ще разширяват и увеличават съществуващите търговски възможности на Publicis Groupe по света. Publicis вече е добре позиционирана, за да помогне на своите клиенти да увеличават значително онлайн продажбите си чрез обединяване на четири стратегически стълба:
- Хора: По-добро разбиране на хората и на начина, по който пазаруват, чрез предлагането на Epsilon CORE ID® – най-точното, стабилно и мащабируемо решение за идентичност в индустрията, което хоства повече от 300 милиона потребителски профили по целия свят.
- Продукт: Комбинирането на платформите на Publicis Groupe и Profitero ще позволи на марките да увеличават максимално производителността на продуктите спрямо конкурентите по десетки показатели, измервани при над 700 търговеца, чрез проследяване и анализиране на над 70 милиона продукта. В това число влизат показатели като платено и органично разположение при търсене, продуктово съдържание, ценообразуване, складови наличности и отзиви от клиенти.
- Позициониране: Възможността за предоставяне на ритейл медийно планиране за управление на рекламно позициониране и оптимизиране на потребителския път чрез CitrusAd, лидер в ритейл медиите, и чрез мащаба на Publicis Media.
- Платформи: По-добро преживяване в потребителския път, по-голяма гъвкавост и по-кратко време за маркетиране към клиентите, чрез водещата експертиза на Publicis Sapient за бизнес трансформация, в комбинация с консултиране, проектиране и инженеринг за изграждане на базирани на платформи бизнеси за маркетинг, продажби и услуги.
Profitero ще остане продуктово-ориентирана компания в Publicis, оглавявана от главния изпълнителен директор Брайън Винер и от президента Сара Хофстетер.
Брайън Винер ще се отчита пред главния изпълнителен директор и председател на Publicis Groupe Артур Садун, който казва: „Чрез добавянето на Profitero към нашите съществуващи активи, вече сме напълно позиционирани сред четирите ключови стълба, които клиентите ни трябва да свързват за постигане на значителен растеж в онлайн продажбите. Чрез нас, партньорите ни ще разбират безпроблемно хората и как те пазаруват по-добре от всеки друг, благодарение на Epsilon; ще разбират как да оптимизират продуктовия си онлайн каталог, благодарение на Profitero; как да увеличат максимално своите онлайн инвестиции с търговците на дребно, благодарение на CitrusAd и мащаба на Publicis Media. Компаниите ще могат да предоставят уникални, творчески потребителски изживявания чрез платформите, зад които стои инженерният опит на Publicis Sapient. Радвам се да приветствам Сара, Брайън и техния изключителен екип от експерти в семейството на Publicis.”
Брайън Винер, главен изпълнителен директор на Profitero, споделя: „Това е най-доброто от два свята, тъй като запазваме предприемаческия си дух като организация, в чиято основа са продуктите, като същевременно се възползваме от разнообразните възможности и мащаб на Publicis Groupe. Това носи незабавно стойност за нашите клиенти и служители, с увеличени инвестиции в продукти и технологии, вливане на нови медии и възможности за активиране на съдържание, и използване на глобалните таланти на Групата, за да подхранваме нашия непрекъснат растеж."
За Publicis Groupe – The Power of One
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] е лидер в комуникациите в глобален план и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. Publicis има четири основни направления на услуги: комуникации, медии, данни и технологии, които предлага в над 100 държави. Компанията има около 90 000 служители по цял свят.
www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!
За Profitero: Повече информация може да бъде намерена тук: www.profitero.com.
Publicis Groupe_Profitero_Press Release_01062022.docx
DOCX - 119 Kb
Ива Григорова