PUBLICIS GROUPE ПРЕДСТАВЯ ГЛОБАЛНА ВЪТРЕШНА ИНИЦИАТИВА “WORK YOUR WORLD” В ПЛАТФОРМАТА MARCEL КАТО ЧАСТ ОТ ОБЕЩАНИЕТО СИ ЗА ПО-ДОБРО РАБОТНО БЪДЕЩЕ

PUBLICIS GROUPE ПРЕДСТАВЯ ГЛОБАЛНА ВЪТРЕШНА ИНИЦИАТИВА “WORK YOUR WORLD” В ПЛАТФОРМАТА MARCEL КАТО ЧАСТ ОТ ОБЕЩАНИЕТО СИ ЗА ПО-ДОБРО РАБОТНО БЪДЕЩЕ

От началото на 2022 г. всеки служител на Publicis Groupe ще може да работи навсякъде по света до шест седмици годишно

Publicis Groupe официално представя „Work Your World“– глобална инициатива, която предоставя ново изживяване през платформата ​ Marcel, и с която компанията цели да осигури гъвкавост и нови възможности за развитие, растеж и усъвършенстване на професионалните умения на служителите си, които имат желание да се включат. От началото на януари 2022 г., програмата, в чиято основа са здравето и безопасността на хората, ще позволи на служителите на Publicis Groupe да работят от различни места по света, където компанията присъства, за период до 6 седмици годишно.

Работихме усилено да превърнем хибридния начин на работа в нови възможности за всички в Publicis и да направим бъдещето наработната среда по-креативно и смело място. Знаем, че пандемията не е свършила и че светът може да се окаже в социална изолация отново във всеки един момент. Това обаче не трябва да е причина да ораничимсобствените си хоризонти. Продължаваме да се развиваме, защото дължим на нашите служители да получават уникален професионален и личен опит в Publicis, и защото един ден тази криза ще свърши.“ - казва Артур Садун, глобален председател и главен изпълнителен директор на Publicis Groupe.
Хората ни бяха изключително находчиви въпреки ограниченията, които пандемията наложи. Те заслужават да работят в компания, която е изобретателна, колкото самите тях. Програмата „Work Your World“ може да помогне на всеки служител на Publicis да „работи за своя свят“ по един по-голям, по-добър и по-отличим начин, благодарение на мащаба и многообразието в компанията и на платформата Marcel.“ – казва Карла Серано, глобален стратегически директор на Publicis Groupe.

Програмата „Work Your World“ стартира активно от началото на 2022 г. През вътрешната платформа Marcel служителите ще могат да:

  • Намират локални и глобални дестинации, специално подбрани за тях чрез АI функционалността на Marcel, в над 100 държави, където Publicis има офиси.
  • Получават актуална информация за активните държави и локации с информация за местните здравни и бизнес разпоредби, които да са полезни при взимане на необходимите предпазни мерки преди пътуване.
  • Намират места за настаняване през „Home Swap Home“ - функционалност, която е отворена единствено за служителите на Publicis, и която им позволява да споделят и разменят квартири помежду си.
  • Осъществяват връзка с колеги от други страни чрез информацията в профилите им в Marcel, като по този начин да разберат какво е да живееш и работиш на дадено място, кое е най-подходящото време за посещение и т.н.
  • Имат достъп до денонощен контактен център, за да получат съдействие в реално време по въпроси, свързани с пътуването, здравни разпоредби, визи и разрешения за работа.
  • Участват в общността „Work Your World“ – мрежата, създадена от служителите за служителите.

Програмата „Work Your World“ е инициатива, насочена към бъдещето, но в същото време стъпва на ценностите и наследството на Publicis Groupe, които компанията винаги е отстоявала, наречени „Viva La Difference“. Благодарение на общността в Marcel, всеки служител ще има възможност да получи достъп до тази програма и да черпи знания и опит от други места, култури и начин на живот.

Publicis Groupe ще сподели повече подробности за „Work Your World“ по време глобалния си годишен семинар „Viva La Différence“, който ще се проведе за втори път през Marcel през декември месец.

 

За Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. Publicis има четири основни направления на услуги: комуникации, медии, данни и технолгоии, които предлага в над 100 държави. Компанията има над 80 000 служителя по цял. свят.www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

WYW-Logo (1).png 4 MB PUBLICIS LAUNCHES WORK YOUR WORLD ON MARCEL_BG_09122021.docx 933 KB

 

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България