Publicis Groupe обяви назначаването на регионално ръководство за Централна и Източна Европа

Publicis Groupe обяви назначаването на регионално ръководство за Централна и Източна Европа

  • Томаш Лауко става главен изпълнителен директор на Publicis Groupe за Централна и Източна Европа (ЦИЕ) и ще отговаря за 15 пазара (България, Чехия, Хърватска, Гърция, Унгария, Латвия, Литва, Северна Македония, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения, Украйна и Русия)
  • Мария Тюдор е повишена в главен оперативен директор на Publicis Groupeза ЦИЕ
  • Паула Собиесчек назначена като директор „Бизнес развитие“ в Publicis Groupeза ЦИЕ

Publicis Groupe обяви нови назначения на регионално ръководство за Централна и Източна Европа (ЦИЕ). Томаш Лауко става главен изпълнителен директор за ЦИЕ и ще отговаря директно пред Стив Кинг, който е глобален оперативен директор на Publicis Groupe.Базиран извън Полша, Томаш Лауко ще ръководи бизнес управлението на Publicis Groupe на 15 пазара в региона. В негова подкрепа ще действа Мария Тюдор, която понастоящем е главен медиендиректор и ръководи бизнес развитието на компанията, и която е повишена в главен опертивен директор на групата за същия регион.

Стив Кинг споделя: „Назначението на Томаш показва силната ни подкрепа към Централна и Източна Европа - динамичен регион с множество възможности и уникален източник на таланти. Това, с което Томаш допринася, е отлично съчетаване на неговото задълбочено познаване за пазара в ЦИЕ, включително най-големите пазари на групата като Полша и Русия, с опита му в глобалното бизнес управление. Като силен съюзник на клиентите, той държи пулса на най-новото в технологиите, творчеството и бизнеса, и умее да работи с различни култури. В много кратки срокове, след като Томаш стъпи в тази длъжност, положителните резултати за компанията са налице, което води до дълготраен ефект за бизнеса. Вярвам, че под ръководството на Томаш, Publicis Groupe ЦИЕ e готова да достигне до нови мащаби през настоящата година.“
Томаш Лауко казва: „Регионът на ЦИЕ има безброй възможности заради многото си различни пазари. С вълнение очаквам да приложа опита си и познанията си за региона и за глобалния бизнес, като използвам най-доброто от двете в полза на бизнеса на нашите клиенти, във времена на адаптация и трансформация. Изключително съм развълнуван да ръководя Publicis Groupe ЦИЕ към бъдещия свят на платформите, който се захранва от различната експертиза на талантите в компанията и световно-признатите способности и услуги, които са базирани и се развиват в нашия регион. Като екип сме си поставили амбициозен план, който вече реализираме. Вярвам, че талантите дават най-доброто от себе си и водят компаниите напред, когато хората се подкрепят и имат свободата да действат. Затова се ангажираме с развитието на нашите служители, за да сме сигурни, че те ще могат да успеят като личности и като екип в компанията.“

Доскоро главен оперативен директор на Publicis Groupe за Северна и Централна Европа (СЦЕ), Томаш Лауко отговаряше за развитието на конкурентни продукти и услуги в този регион и за оперативната работа на екипите за постигане на доходоносен ръст. През това време, Томаш допринесе за успеха на спечелването на ключов нов бизнес и до задържане на настоящ бизнес в СЦЕ, както и за ефективното подпомагане на амбициозния модел „Power Of One“ на Publcis Groupe в СЦЕ, който дава положителни бизнес резултати.

Кариерата си Томаш започва като клиент в Société Générale в Чехия, откъдето отива в Dentsu Aegis като комуникационен консултант и където бързо се изкачва в професионалното развитие. През 2009 г. Томаш продължава своя път в Publicis Groupe в медийната агенция Zenith, за да ръководи дигитиалното и бизнес развитие в региона на ЦИЕ чрез прилагането на партньорства с компании като Facebook, Google, Adform, Gemius и други. На 29 години е повишен в управляващ директор на Zenith в Чехия и отговаря за трансформацията на агенцията и за финансовите ѝ резултати. В началото на 2014 г. Томаш е назначен за главен изпълнителен директор на Zenith в Русия, където извежда агенцията и бизнеса на клиентите по време на годините на икономически спад в Русия. В края на 2016 г. се мести в Париж, за да поеме позицията ръководител на глобални клиенти за L’Oreal, преди да бъде назначен като главен оперативен директор на Publicis Groupe за СЦЕ през 2019 г.

Като главен оперативен директор на Publicis Groupe ЦИЕ, базираната в Букурещ Мария Тюдор ще отговаря пред и ще работи в тясно сътрудническо с Томаш Лауко. Нейната роля и задача е да супервизира регионалните бизнес процеси на Publicis Groupe ЦИЕ, стратегията за развитие и нейното прилагане, бизнес развитие на продукти и партньорства, както и ще ръководи някои от най-големите и бързо развиващи се звена в компанията, в това число медии и съдържание.

За своята нова позиция, Мария Тюдор споделя, „Горда съм от това, което успяхме да постигнем до момента и съм развълнувана за новите ми задължения. Следвайки трансформацията на Publicis Groupe ЦИЕ, сме по-силни от всякога. Благодарение на свързаността на екипа, истинския дух на модела на работа „Power Of One“, и на продукт, захранван с първокласни и устойчиви на бъдещето умения, ние сме готови да продължим развитието си заедно с нашите клиенти, партньори и служители. Аз и Томаш споделяме една визия и амбиция за нашия регион – да се ангажираме с надминаване на очаквания и резултати и да оставим следа не само в Publicis Groupe, но и в индустрията. Двамата вярваме, че това се постига с доверие, когато поставяме  хората ни на първо място, със страст, вдъхновение и постоянство в научаването на нови неща, които обединяват екипа от лидери на всички 15 пазара в ЦИЕ. Както мотото, което е гравирано на бюрото ми в офиса в Букурещ - „Съвършенството е навик, а не действие.“ - за мен е истинска привилегия да продължа този невероятен път с екипа на Publicis Groupe в ЦИЕ.“

С повече от две десетилетия професионален опит в комуникационната индустрия, Мария Тюдор започва своята кариера като инженер по компютърни науки, преди да открие, че страстта ѝ се крие в комуникациите. Нейният първи опит с комуникационната индустрия започва от Saatchi & Saatchi, преди да се премести в Zenith Румъния за лансирането на агенцията през 2000 г. В последствие, я превръща във водеща медийна агенция в Румъния. Мария е отличена с множество награди, като уважавана личност в индустрията. Награда от IIA за отличие в медийния бизнес и Личност на годината в маркетинг и комуникациите в Румъния. Когато Publicis Groupe придобива Zenith Румъния през 2013 г., Мария променя ролята си на предприемач с тази да бъде част от Publicis Groupe, където се мести в екипа на Publicis One през 2017 г. През това време, изцяло приема и развива модела Power of One, като играе водеща роля в издигането на медийното обслужване на групата в региона, има ключова роля за придобиването на значителни бизнеси за екипа от ЦИЕи успешно управлява на няколко ключови пазара в региона.

Успоредно с това развитие, Паула Собиесчек е назначена за директор „Бизнес развитие“ в Publicis Groupe ЦИЕ. По време на 16-годишната си кариера в Mindshare (WPP), израства в йерархията от медиен планьор до партньор „Бизнес развитие“. Паула, която е базирана във Варшава, ще отговаря директно пред Мария Тюдор. Тя ще координира и управлява проекти за бизнес развитие в региона, като подсигурява свързаността с глобалните звена и съдейства за разработването и координацията на продукти и услуги, докато поддържа оперативния поток и автоматизацията на работа, както и създаването на взаимоотношения на Publicis Groupe ЦИЕ с глобални и регионални доставчици.

 

Publicis Groupe Announces Regional Leadership for CEE_Press Release.docx 97 KB Photo of Maria Tudor and Tomas Lauko Marie_Tomas.PNG - 2 MB

 

За Publicis Groupe и модела Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] е глобален лидер в комуникациите, който предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация.Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. Компанията се оповава на десет експертизи, които се концентирарат в четири основни направления: Комуникации, Медии, Данни и Технологоии. Publicis Groupe присъства в над 100 държави и има близо 80 000 служителя.

www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

За въпроси:

Ива Григорова | E: iva.grigorova@mslgroup.com | M: + 359 887 917 267

Карен Лим | E:karen.lim@publicisgroupe.com| M: +33 620 26 7573

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България