Publicis Groupe е обявена за холдингова компания на годината от Ad Age
За първи път Ad Age награждава холдингова компания в рамките на “A-List & Creativity Awards”Publicis Groupe получава голямото отличие в допълнение към наградените агенции в съответните категории
PublicisGroupe получи отличието за холдингова компания на годината от Ad Age в годишните награди “A-List и Creativity”. 2022 е първата година, в която Ad Age включва категория “Холдингова компания“ в програмата си.
Наградите на Ad Age „A-List и Creativity“ отличават „визионери, топ агенции и творчески иноватори“, които следват „променящото индустрията творчество, смелостта в лидерството и които помагат на индустрията да се насочва към нови хоризонти.“
Наградата допълва признанията на няколко няколко агенции на Publicis Groupe в следните категории на „A-List и Creativity“ за 2022 на Ad Age: „Медийна агенция на годината“ за Spark Foundry; „Агенция за данни и прозрения на годината“ за Digitas, „Отличаваща се агенция“ за BBH и The Community, и „Изпълнителен директор на годината“ за Амани Дънкан, главен изпълнителен директор BBH.
Артур Садун, председател и главен изпълнителен директор на Publicis Groupe, споделя: „През последните пет години направихме големи крачки - в Publicis, като развитието на модела ни на работа „Power of One“, с който даваме творчески решения от край до край, препозиционирането на Publicis Sapient, придобиването на Epsilon, създаването и лансирането на Marcel - платформата, която помогна да запазим хиляди работни места по време на ковид кризата и която днес е централно място в усилията ни за подкрепа, защита и преместване на нашите екипи в Украйна. Не винаги е било лесно, но нищо, което си струва, не е. Бих искал да благодаря на всички в компанията за изключителната им отдаденост, която ни доведе дотук, и на нашите клиенти, за тяхната непоколебима подкрепа."