Publicis Groupe Централна и Източна Европа стартира инициатива за постигане на пълно равенство между половете по повод Международния ден на жената

Publicis Groupe Централна и Източна Европа стартира инициатива за постигане на пълно равенство между половете по повод Международния ден на жената

Едногодишната инициатива ще е водена от една мисия и три ключови стъпки

Publicis Groupe Централна и Източна Европа (ЦИЕ) даде начало на инициатива, вдъхновена от тазгодишната тема за Международния ден на жената, и която да припознае равенството между половете. Водена от една мисия с три ключови стъпки, едногодишната кампания ще обхване всички офиси на Publicis Groupe в региона на Централна и Източна Европа. ​

През 2023 г. темата на Международния ден на жената, #EmbraceEquity, акцентира върху нуждата отприпознаване равенството между половете като необходимост, а не пожелание. Кампанията поставя фокус върху важността равенството между половете да бъде част от ДНК-то на всяко общество, както и върху нуждата от разграничаване на справедливост от равенство. С това цели да провокира света да си зададе въпроса „Защо еднаквите възможности не са достатъчни?“.

С внимание към този въпрос, инициативата на Publicis Groupe ЦИЕ ще се концентрира върху мисията „да изгради работна среда, в която кариерите на жените процъфтяват“, като създаде култура на приемственост на работното място, където постиженията на жените се забелязват. Тази мисия ще бъде подкрепена от три ключови стъпки:

  1. Информираност (за справедливост спрямо равенство) – Целта е да се уверим, че общността, от която всеки от нас е част, осъзнава разликата между справедливост и равенство, както и причината, поради която предоставянето на еднакви възможности вече не е достатъчно.
  2. Образование – Програмата на Международния ден на жената „Lean in“ цели да вдъхне увереност на екипите ни чрез знания и практически умения за създаване на култура на приемственост на работното място и свързване на жени с подходяща форма на менторство и точни насоки, от които те се нуждаят, за да постигнат мечтите си.
  3. Анализ и Действие – Провеждане на вътрешен анализ за наличието на разлика във възнагражденията на служители според пола, сравнявайки резултатите с анализи от останалите пазари. Така ще се състави план за действие и карта, обрисуваща пътя, по който трябва да поемем, за да постигнем видим прогрес в правилната посока.
„През последните две години след оформянето на структурата в Publicis Groupe ЦИЕ, целенасочено инвестирахме усилия, вдъхновени от женския талант, за да задвижим нещата в правилната посока и да създадем една по-приемствена, разнообразна и справедлива среда. Радостен съм да споделя, че днес имаме силно женско лидерско присъствие и мащабна общност от талантливи жени в нашите екипи. Въпреки това, ние сме абсолютно наясно, че са необходими повече проактивни действия за подпомагане на развитието и просперитета както на жените, така и на другимаргинализирани общности. С тази инициативасе надяваме да предприемем по-конкретни стъпки за създаването на култура и атмосфера, която подкрепя и насърчава нашите таланти – това е едва началото на проектите, които целим да реализираме в дните и годините пред нас,“ казва Томас Лауко, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe за ЦИЕ.

Приемайки присърце инициативата за равенство между половете, компанията лансира и „Publicis Groupe CEE Lioness series” във вътрешната си платформа Marcel. Вдъхновена от лъва като бранд идентичност на Publicis Groupe, поредицата „Lioness“ насочва прожекторите към талантливи женилидери от региона на Централна и Източна Европа, подчертавайки техните истории и важните роли, които те заемат в компанията. „Надяваме се, че поредицата Lioness ще представи на новото поколение жени силни модели за подражание, които са двигатели на промяна и лидери в индустрията,“ добавя Лауко.

ПОРЕДИЦАТА НА PUBLICIS GROUPE CEE LIONESS - Част 1

  1. Мария Тюдор, главен оперативен директор на ​ Publicis Groupe ЦИЕ
  2. Вероника Борбас, главен директор „Развитие на таланти“ в Publicis Groupe ЦИЕ
  3. Джоана Андраде, главен финансов директор на ​ Publicis Groupe ЦИЕ
  4. Хелга Сасди, главен изпълнителен директор на ​ Publicis Groupe Унгария и съ-управляващ директор на Publicis Le Pont
  5. Ала Малиновская, главен медиен директор на ​ Publicis Groupe Адриатика
  6. Дагмара Витек, главен творчески директор на ​ Publicis Worldwide Полша
  7. Александра Димитриу, главен медиен директор на Publicis Groupe Румъния
  8. Александра Дилевска, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe Северна Македония и Хърватска
  9. Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България
  10. Елена Бакум-Рамола, управляващ директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe Украйна
  11. Барбара Грабивода, главен стратегически директор в Publicis Le Pont
  12. Никола Фоктовá, творчески директор на Leo Burnett & MSL Чехия
Story image

За Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Компанията също е експертен център за „Разузнаване на социалните мрежи“, чийто отдел работи с чужди пазари от мрежата на Publicis Groupe. Екипът има познания на повече от 25 езика и анализира тенденциите и нагласите в потребителското съзнание и поведение, преди те да са станали актуални, ​ ​ като по този начин маркетинг експертите имат възможността да интегрират тази информация в дългосрочните си стратегии и процеси на марките и компаниите.

През 2022 г. Publicis Groupe България разраства технологичната си експертиза с екипи от ИТ разработчици, които работят за създаването на дигитални маркетинг платформи за глобални клиенти на Publicis.

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia
Lioness Series Visual Landscape_Page_2.jpg 264 KB Lioness Series Visual Landscape_Page_4.jpg 339 KB Publicis Groupe CEE Launches Year-Long Initiative to Embrace Gender Equity on International Womens Day_BG_FINAL.docx 419 KB Lioness Series Visual Portrait_Page_2.jpg 351 KB Lioness Series Visual Portrait_Page_3.jpg 396 KB

 

Кампании Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България