Publicis Groupe Централна и Източна Европа представя нова регионална услуга „Le Pont“

Publicis Groupe Централна и Източна Европа представя нова регионална услуга „Le Pont“

Бърз достъп до центровете за върхови постижения в региона на ЦИЕ през една точка на контакт; Експертиза на световно ниво, доказан опит и бизнес лидерство

1 декември, 2021 г., София – Publicis Groupe за Централна и Източна Европа (ЦИЕ) надгражда модела си „Power of One“ с лансирането на регионалната услуга„Le Pont“ (от френски „мостът“, като знак ​ на уважение към корените и историята на компанията). Чрез„Le Pont“ клиентите на комуникационната група ще имат бърз достъп през само един контакт от компанията до услугите и възможностите на трите центъра за върхови постижения в ЦИЕ, които оперират чрез регионална и глобална експертиза, и под ръководството на утвърдено бизнес лидерство.

„През последните няколко години Publicis Groupe разви модела за колаборация между екипите “Power of One” на пазарите, на които присъства. След успешното му прилагане в региона на ЦИЕ, интегрираме таланта и експертизата на екипите от „Центровете за върхови постижения“ в Полша, Унгария и Чехия, които работят в областта на търговията, създаването и производството на съдържание, данни, технологии и творчески решения. „Le Pont“ предлага ​ на клиентите бърз достъп до ценните умения и знания на екипите, качествените услуги,прилагането на технологични решения, както и управление на разходите според техните бизнес нужди.” - споделя Томас Лауко, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe заЦИЕ.

Дигитални решения от край до край

„Le Pont“ е създаден около постоянно променящите се нужди на днешните потребители, като предлагана клиентите решения от край до край. Услугата стъпва на стратегическите и дигитални консултантски услуги на Групата, за да предостави задълбочено разбиране на потребностите на потребителите и за да изведе ползите за тях. „Le Pont“ използва най-новите инструменти, технологии и методологии, за да увеличи максимално силата на данните, генерирайки реални и приложими прозрения във всички платформи за комуникация.

Вдъхновяван от динамични, разнообразни и смели творчески идеи

Вдъхновяван от ​ динамика, разнообразие и смелост на творческите идеи, „Le Pont“ дава живот на прозренията за потребителите в дигиталната екосистема, за да създаде ангажираностс посланията и ефективност на кампанията в мащаба на разгръщането ѝ.

Свързаност в цялата екосистема

600-те експерти на „Le Pont“ в целия регион предлагат авторитетен опит както в изграждането на марки, така и в създаването на ангажиращи и въвличащи към действие дигитални кампании. Свързаността на решенията в “Le Pont” означава, че всички активностиса част от цялата екосистема, за да гарантират максимално позитивно преживяване на потребителя.

Модулен дизайн и персонализирани решения

„Le Pont“ стъпва върху пълния набор от възможности на Publicis Groupe ЦИЕ, включително „Центровете за върхови постижения“ в Чехия за CRM, данни, технологии и уеб разработки, в Унгария за разработване на съдържание и на динамични, разнообразни и смели творчески идеи, както и в Полша за търговия и създаване на творчески продукти. “Le Pont” e модулно-конвертируем модел, който предлага индивидуални решения за бизнес нуждите на брандовете – завършени предложения от етап на разработка до финализиране или фокусирани решения в конкретна област.

Богат опит и портфолио

С глобалнаи пан-регионална експертиза и опит в работата с марки като Beiersdorf, Daimler, Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi и Nokia, услугите, достъпни чрез “Le pont”, стъпват на солидна основа.

Доказано бизнес лидерство

Новата услуга за ЦИЕ „Le Pont“ ще се ръководи съвместно от Хелга Сасди, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe Унгария и Конрад Дорабиалски, главен директор “Бизнес развитие, търговия, продукция“ на Publicis Groupe Полша. Управленският дует ще поеме новите отговорности в допълнение към настоящите си роли.

Томас Лауко допълва: „Хелга и Конрад са утвърдени бизнес лидери, които имат значим опит при работа на регионални и глобални пазари и в проекти за ключови клиенти на Publicis Groupe. Със своята богата професионална история, международно присъствие, вникване в бизнес нуждите на клиентите в настоящата ситуация и задълбочени познания за нашия бизнес, Хелга и Конрад комбинират успешно експертни познанияа, практика и нюх, необходими за активирането на цялостния потенциал от услуги на „Le Pont“ за клиентите по света."
„Le Pont идва като решение за всички нужди на компаниите, които търсят съвършени резултати в дигиталната среда. Задълбочените и стратегически подходи, които регионалната услуга предлага, ни позволява да мислим като стартъп организация, за да действаме бързо, прозрачно и в колаборация при възможности за работата в хибриден модел между клиенти и агенции. През последните девет години в Унгария се фокусираме върху създаването на дигитално съдържание и цялостни стратегии за международни клиенти, включително P&G, което доказа, че моделът функционира на практика успешно. Мащабът на развитие на дигиталното съдържание, опитът в търговията и продукцията, и използването на данни и технологии в региона на ЦИЕ, ще повишат качествените решения, които можем да предоставим на бизнесите, които обслужваме. Очаквам с нетърпение да осъществим този подход заедно с Конрад и да начертаем нов и вълнуващ начин на работа с нашите партньори.” - казва Хелга Сасди, съпредседател на “Le Pont” в Publicis Groupe ЦИЕ.
„С бизнесите, коитоусещат по-голям натиск от всякога в света на платформите, в които оперират, „Le Pont“ предлага силна комбинация от гъвкавост и мащаб през конкретни възможности и опит на експерти. Съчетанието на услугите на Унгария и Чехия в критичните области на създаване на съдържание, продукция,търговия, данни и технологии, с нашия 15-годишен опит в създаването на уеб, дигитални и търговски хъбовее за брандове в Полша, ни дава по-силна свързаност помежду ни и мащаб за действие. Това от своя страна ни позволява да положим нови основи в предлагането на творческа продукция и адаптация, поддръжка на уеб и търговски платформи за нуждите на компаниите. Затова Хелга не може да бъде по-добър партньор в това начинание, наистина очаквам с нетърпение да работя с нея.“ - споделя Конрад Дорабиалски, съпредседател на „Le Pont“ в Publicis Groupe ЦИЕ.

 

За Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. Publicis има четири основни направления на услуги: комуникации, медии, данни и технолгоии, които предлага в над 100 държави. Компанията има над 80 000 служителя по цял свят.

www.publicisgroupe.com | Twitter: @PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

 

PR_Publicis Groupe CEE Elevates Power of One Offering via Le Pont_BG_FINAL_ 01122021.docx 102 KB LePont1.PNG 985 KB
Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България