Publicis Groupe България стартира образователна и менторска програма School of Big Ideas
Програмата за развитие на новото поколение таланти в рекламата е първото локално издание на Publicis и е част от кампанията Power of Everyone по случай 30-та годишнина на групата в България
Publicis Groupe България дава началото на образователна и менторска програма с мисията да открива, развива и вдъхновява следващото поколение таланти в света на рекламата и комуникациите. School of Big Ideas (SOBI) е първото локално издание на Publicis в България и в нея участват ментори от Saatchi & Saatchi, Publicis Dialog, Brandworks, MSL, Zenith, Starcom, Digitas и Data Intelligence. Целта на менторската програма е да осигури реален практически опит, да разкрие какво представлява работата в агенция отвътре и да помогне на младите таланти да намерят своето място в света на рекламата, маркетинга, стратегическото мислене и медиите. Инициативата е част от 30-годишнина на Publicis Bulgaria - Power of Everyone, с която компанията отбелязва развитието си на пазара не само като услуги и бизнес решения за своите клиенти, но и развитие на експертизата и уменията на своите екипи.

„Първият досег с една професия – било то стаж или първа работа – често задава тона за цялостното отношение към нея. Всеки, който работи с хора, знае, че именно това отношение е понякога по-важно дори от професионалните умения – то разкрива мотивацията, ангажираността и личната отдаденост. Чрез School of Big Ideas вярваме, че не просто ще предадем знания и опит, а ще създадем правилното отношение към комуникационната индустрия – с разбиране, вдъхновение и уважение към силата ѝ да променя.“ – споделя Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
Програмата School of Big Ideas е насочена към студенти (бакалавър и магистър) и хора с интерес към рекламата, маркетинга, медиите и стратегиите или които търсят първи стъпки в индустрията, и искат да учат от практиката.
Какво включва School of Big Ideas?
- Два тематични онлайн курса за Creative и Media
- Гъвкав онлайн достъп през вътрешната платформа за обмен на знания и обучения Marcel
- 3-дневен workshop в София с реални казуси и работа в екип
- Ментори от агенциите на Publicis Groupe Bulgaria
- Възможност за стаж или работа в групата за най-добрите участници
Creative модулът включва основите на рекламния процес от определянето на ролята на рекламната агенция, през изготвяне на задание, копирайтинг и визуален сторителинг, до създаване на стратегия и идеи. Media модулът включва запознаване с медийното планиране и дигиталните инструменти от стратегия и планиране, ТВ и дигитални кампании, работа с Google Ads до измерване на резултати.
Менторите в School of Big Ideas са доказани експерти и лидери в Publicis Groupe като: Симеон Вангелов, старши копирайтър в Saatchi&Saatchi, Ива Григорова, директор PR бизнес в MSL, Елена Церовска, старши бранд стратег в Brandworks, Диляна Токушева, арт директор в Publicis Dialog, Борис Стоянов, ръководител работен процес и резултати в Digitas, Илияна Минкова, ръководител PPC кампании в Starcom, Анита Попова, медиен акаунт мениджър в Starcom, Десислава Лефтерова, медиен директор в Zenith.
Кандидатури се приемат до 31 август на www.schoolofbigideas.bg. Онлайн курсовете за двата модула ще се проведат от 01 до 10 септември. Участието в 3-дневния workshop в офиса на Publicis Groupe България ще се състои между 17 и 19 септември.
Участието е напълно безплатно и не изисква предишен опит. За повече информация и регистрация: www.schoolofbigideas.bg.

Ива Григорова