Publicis Groupe България се доверява на платформата Adverity за разчитане и анализ на потребителски данни
Медийните звена в Publicis Groupe, водеща маркетинг и комуникационна група в България, започват да работят съвместно с платформата Adverity и BI (business intelligence) решенията, които компанията предлага, за да предоставят на своите клиенти обобщена и аналитична информация от различни дигитални формати и канали за потребителското поведение в реално време и с пълна прозрачност. По този начин компаниите от различни сектори могат да са максимално информирани за рекламните си инвестиции, а екипите на Zenith и Starcom да дават търсените отговори на бизнес казусите, които възникват в дигитална среда.
С бързите темпове на развитие на дигиталния маркетинг се увеличават и количеството данни, генерирани от рекламните платформи. Нарастват и все повече очакванията към аналитичната страна на дигиталния маркетинг.
„Всеки дигитален и маркетинг експерт се стреми да намери най-правилния отговор на бизнес казусите в океана от данни. Обединяването и уеднаквяването на данните от различните източници на информация е трудоемък и сложен процес. С платформата Adverity за правилно разчитане и анализ на големите данни, този процес в работата на нашите медийни екипи е сведен до минимум, а резултатът от това е информация, представена в графичен и четим формат, на едно място, в реално време и с пълна прозрачност. Всичко това допълва работата на екипа ни като дава допълнителна добавена стойност за клиентите, защото им помага да бъдат максимално информирани за рекламните им усилия.“ – коментира Десислава Стоянова, управляващ директор на медийния бизнес в Publicis Groupe България.
Всяка компания оценява високо достъпността на данните си в реално време, тъй като това елиминира влагането на време и усилия в ръчно обработване на данни, минимизира възможностите за грешки и осигурява стабилна основа за взимането на бързи и ефективни решения, които да насочат дигиталните активности по най-прекия път за достигане на заложените рекламни и бизнес цели.
„Като платформа за разчитане и анализ на данни (data intelligence), която позволява да се намали сложността на обработването на информацията, нашата мисия е да предоставяме възможност на компаниите да използват своите данни и да ги превърнат в мощни средства за взимането на решения и предприемане на действия без значителни допълнителни усилия. Горди сме, че сме партньор на Publicis Groupe България, помагайки им да продължат да предоставят стойност за своите клиенти.“- добавя Александър Игелсбък, главен изпълнителен директор на Adverity.
За Publicis Groupe България:
Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, наречен Power of One, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти и екип от експерти в различни области, които си сътрудничат и дават персонализирани и индивидуални решения. Publicis Groupe България обединява десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.
Publicis Groupe Bulgaria Adverity Announcement_25112019.docx
DOCX - 94 Kb
Ива Григорова