Publicis Groupe България се доверява на платформата Adverity за разчитане и анализ на потребителски данни

Publicis Groupe България се доверява на платформата Adverity за разчитане и анализ на потребителски данни

Медийните звена в Publicis Groupe, водеща маркетинг и комуникационна група в България, започват да работят съвместно с платформата Adverity и BI (business intelligence) решенията, които компанията предлага, за да предоставят на своите клиенти обобщена и аналитична информация от различни дигитални формати и канали за потребителското поведение  в реално време и с пълна прозрачност. По този начин компаниите от различни сектори могат да са максимално информирани за рекламните си инвестиции, а екипите на Zenith и Starcom да дават търсените отговори на бизнес казусите, които възникват в дигитална среда. 

С бързите темпове на развитие на дигиталния маркетинг се увеличават и количеството данни, генерирани от рекламните платформи. Нарастват и все повече очакванията към аналитичната страна на дигиталния маркетинг.

Всеки дигитален и маркетинг експерт се стреми да намери най-правилния отговор на бизнес казусите в океана от данни. Обединяването и уеднаквяването на данните от различните източници на информация е трудоемък и сложен процес. С платформата Adverity за правилно разчитане и анализ на големите данни, този процес в работата на нашите медийни екипи е сведен до минимум, а резултатът от това е информация,  представена в графичен и четим формат, на едно място, в реално време и с пълна прозрачност. Всичко това допълва работата на екипа ни като дава допълнителна добавена стойност за клиентите, защото им помага да бъдат максимално информирани за рекламните им усилия.“ – коментира Десислава Стоянова, управляващ директор на медийния бизнес в Publicis Groupe България.

Всяка компания оценява високо достъпността на данните си в реално време, тъй като това елиминира влагането на време и усилия в ръчно обработване на данни, минимизира възможностите за грешки и осигурява стабилна основа за взимането на бързи и ефективни решения, които да насочат дигиталните активности по най-прекия път за достигане на заложените рекламни и бизнес цели.

„Като платформа за разчитане и анализ на данни (data intelligence), която позволява да се намали сложността на обработването на информацията, нашата мисия е да предоставяме възможност на компаниите да използват своите данни и да ги превърнат в мощни средства за взимането на решения и предприемане на действия без значителни допълнителни усилия. Горди сме, че сме партньор на Publicis Groupe България, помагайки им да продължат да предоставят стойност за своите клиенти.“- добавя Александър Игелсбък, главен изпълнителен директор на Adverity.

За Publicis Groupe България:

Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, наречен Power of One, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти и екип от експерти в различни области, които си сътрудничат и дават персонализирани и индивидуални решения.  Publicis Groupe България обединява десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.

Publicis Groupe Bulgaria Adverity Announcement_25112019.docx 94 KB
Story image
Story image
Story image

 

Ива Григорова Директор PR бизнес at MSL Sofia

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България