Publicis Groupe България надгражда услугата си „дигитален маркетинг“ в партньорство с Next Consult

Publicis Groupe България надгражда услугата си „дигитален маркетинг“ в партньорство с Next Consult

Двете компании ще предлагат оптимално потребителско изживяване в реално време на клиентите си чрез внедряване на облачната платформа Salesforce в бизнес и маркетинг процесите им

Publicis Groupe, водеща  маркетинг и комуникационна група в страната и глобален лидер в маркетинга, комуникациите и дигиталната трансформация, и Next Consult, компания за бизнес и управленско консултиране, ИТ решения, и златен партньор и внедрител на Salesforce за България, започват предлагане на съвместна услуга. Двете компании ще съчетаят широкото познание и опита в маркетинг и бранд комуникациите с експертиза в бизнес консултирането. Новият и подобрен модел за дигитален маркетинг ще предоставя на клиентите решения за създаване на най-доброто потребителско изживяване. Чрез инвестиране в инструменти и експертиза, които подобряват бизнес и маркетинг процесите чрез облачни услуги за връзка с потребителите в реално време в платформата Salesforce, моделът ще води до реални резултати за бизнеса на клиентите на тези услуги.

Publicis Groupe, в международен план, е платинен партньор на Salesforce, облачна платформа номер 1 в света за управление на взаимоотношенията с клиенти. От своя страна, Publicis Groupe България и Next Consult представят локалното изражение на възможностите на облачната платформа.

 „Партньорството ни с Next Consult надгражда портфейла от услуги на Publicis Groupe България с бизнес консултиране и по-богат набор от технологични решения. Това ще доведе до по-силен стратегически продукт за нас и по-бързи и осезаеми резултати за клиентите. Чрез специализирането ни в създаване на потребителско изживяване,  използвайки най-добрата в света облачна платформа за целта – Salesforce, ще можем да развиваме бизнеса на клиентите и да сме пазарен лидер.“ – коментира Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Потребителското изживяване е водещ фактор за компаниите, които искат да се отличават на пазара, да привличат нови клиенти и да изграждат лоялност сред потребителите в дигиталната ера. Заедно, Publicis Groupe България и Next Consult ще определят и предлагат най-доброто потребителско изживяване на компаниите, като им помогнат да изградят нужната технологична инфраструктура, за да го доставят, чрез инструменти за персонализирана комуникация като Salesforce Marketing Cloud и чрез правилното маркетинг планиране в реално време. 

„Next Consult от 10 години помага на организациите да бъдат по-успешни, като въвежда най-добрите световни бизнес практики и инструменти. Клиентите ни все по-често се нуждаят от здравословна конкуренция чрез дигитални похвати. Дигиталната трансформация не е просто автоматизиране на процесите на дадена компания, а преосмислянето и преобразуването на нейния бизнес модел в съвременната онлайн среда. Това неизбежно води до поставяне на потребителя в центъра на организацията, като всички вътрешни процеси се синхронизират с него. Само и единствено тогава може да работим за подобряване на клиентското изживяване и това да бъде стратегически приоритет и предимство, в условията на засилена конкурентна среда.“ – коментира Орлин Дочев, управляващ партньор на Next Consult.

Индустриите, които биха имали най-голяма полза от услугата, са компании от сектори като електронната търговия, търговия на дребно, финанси (банки и компании за бързи кредити), застраховане, телекомуникации, професионални услуги, недвижимо имущество (инвеститори и строители), фармация, комунални услуги и други.

 

За Publicis Groupe България: Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти и екип от експерти в различни области, които си сътрудничат и дават персонализирани и индивидуални решения.  Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.

За Next Consult: Next Consult е международна компания за управленско и ИТ консултиране, която помага на стотици компании да постигат повече. Next Consult е Златен партньор на Salesforce.com, най- добрата система в света за управление на взаимоотношения с клиенти (CRM), както и сребърен партньор на №1 система за автоматизация на вътрешни процеси - SAP. Центъра за компетенции е базиран в България, като услуги се предлагат в цял свят през офисите на компанията в САЩ, Швейцария и Великобритания.

Ива Григорова Директор PR бизнес at MSL Sofia
Publicis Groupe Bulgaria Next Consult Press release_23102019.docx 97 KB

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България