Publicis Dialog отбелязва 15 години на българския пазар

Творческа агенция Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България, празнува 15 години през 2024 г., вдъхновена от динамичното развитие на услугите и екипа си.

Историята на Publicis Dialog започва през 2008 година, когато обединява в себе си две съществуващи звена на Групата. От самото си начало агенцията включва всички BTL инструменти на едно място. Тя е известна с нестандартно си за тогавашното време портфолио, включващо услуги като директен маркетинг, изграждане на бази данни, създаване на механика и реализация на потребителски промоции, организиране на специални събития, включително т.нар. „road shows“, и промоции в точката на продажба. През 2013 г. достига до впечатляващите 2602 организирани събития и 1 194 288 контакта в десетки населени места и курорти само в рамките на една година.

През годините Publicis Dialog надгражда услугите и позиционирането си и насочва енергията си в аспекта на творчеството и иновациите с амбицията да създава убедителен CTA (call-to-action) продукт с ясни и силни послания, които насърчават потребителя към активно взаимодействие с продуктите и брандовете. След 2017 г. портфолиото от услуги нараства с т.нар. „shopper marketing“, а впоследствие и с бранд консултиране, изграждане на дългосрочни стратегии за клиенти, ATL и имиджова комуникация.

„Publicis Dialog израсна много през годините и се утвърди като 360-градусова творческа агенция с фокус върху интегрираните комуникационни решения, потребителското изживяване, краткосрочните стратегически кампании, както и създаване на комуникационни решения в точката на продажба. Арсеналът от експертни умения и услуги, който предлагаме, ни помогна да развием бизнеса с дългогодишни клиенти и да спечелим доверието на водещи компании от различни индустрии, за да се превърнем в един от лидерите на пазара.“ – споделя Йордан Кумчев, управляващ директор на Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България.

Портфолиото клиенти на Publicis Dialog включва дългогодишна работа с компании като Visa, HP, Coca-Cola, Colonnade, Lindt и др.

Publicis Dialog Team 1.jpg

JPG - 690 Kb

Publicis Dialog Team.jpg

JPG - 615 Kb

Publicis Dialog_press release_15 year anniversary_05062024.docx

DOCX - 34 Kb

Ива Григорова

Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg