Престижният конкурс за награди Effie® България обяви журито за тази година

Престижният конкурс за награди Effie® България обяви журито за тази година

Първият срок за подаване на заявки наближава

Подбран състав маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм ще оценява най-ефективните кампании, участващи в конкурса „Effie България“ 2019.  Деветнадесет представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти ще журират заявки за кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2018 – 30.09.2019г.

Заявки и материали за участие в конкурса се приемат най-късно до:

  • 07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
  • 14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
  • 22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

Членовете на журито тази година са:

  • Анастасия Томешкова – директор Бизнес трансформации, Brandworks / Publicis Groupe България
  • Валентина Белчева – Маркетинг директор за Югоизточна и Централна Европа "Продукти без лекарско предписание", SANOFI
  • Велимира Петрова търговски директор, Nova Broadcasting Group
  • Галя Прокопиева – изпълнителен директор, Икономедиа
  • Гергана Иванова – управляващ партньор, The Smarts
  • Грета Колева – управляващ директор, Proximity Sofia / BBDO Group
  • Десислава Проева – директор „Продажби“, bTV Media Group
  • Елиза Грънчарова – маркетинг директор, Кока-Кола България
  • Зорница Тодорова – мениджър за България, New Age Media/Cinema City Bulgaria
  • Иво Алтънов управляващ директор, Noble Graphics
  • Калина Жулева – управляващ партньор, Generator
  • доц. д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама, Нов български университет
  • Марчела Абрашева регионален директор за Югоизточна Европа, Kantar TNS
  • Мартин Димитров – творчески директор, Nitram
  • Мария Гергинова – управляващ директор, Mindshare/ част от групата Огилви
  • Мирослава Георгиева – търговски директор, GFK България
  • Петя Стоянова – директор „Маркетинг комуникации“, А1
  • Силвия Костова – началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка
  • Юлиан Добрев – създател и директор изследвания, BluePoint – агенция за маркетингови консултации и изследвания
Story image

Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“.  Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.

 

За много агенции и компании Effie България не е просто признание, а и начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. Именно това прави надпреварата една от най-важните за комуникационния бранш, а работата на победителите служи за отправна точка при определянето на нивото на целия пазар.

Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх. Б, ет. 3, ап. 10.

Основни партньори на конкурса Effie България 2019 са bTV Media Group, Sanofi, A1 България и New Age Media.

През 2019 година събитието се реализира съвместно със Saatchi & Saatchi Sofia, част от маркетинг и комуникационна група Publicis Groupe България.

 

Наградите Effie България 2019 очакват своите нови носители. 

За повече информация, посетете www.effiebulgaria.org.

За наградите Effie: Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Вече почти 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама .

Наградите Effie® отличават най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят.

Началото е през 1968 г. Тогава Американската Маркетингова Асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Euro Effie, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и близо 50 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка - Effie Effectiveness Index.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

За БАКА: Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.

За повече информация:

 Таня Йорданова, Българска Асоциация на Комуникационните Агенции

+359 888 061 880, [email protected]

 Ива Григорова,

Директор PR бизнес, MSL|PUBLICIS GROUPE БЪЛГАРИЯ

+359 887 917 267, [email protected]

 Елена Иванова, PR консултант, MSL|PUBLICIS GROUPE БЪЛГАРИЯ

+359 884 588 989, [email protected]

Publicis Groupe България Награди
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България