Повече от 1700 младежи се регистрираха за „Мениджър за един ден 2022“

Повече от 1700 младежи се регистрираха за „Мениджър за един ден 2022“

На 10 май се проведе 20-ото юбилейно издание на най-мащабната инициатива за кариерно ориентиране „Мениджър за един ден“. В нея 124 компании и институции -домакини от цялата страна, обединиха сили с JA Bulgaria и предоставиха на младите хора стотици работни места, до които да се докоснат за ден и да почерпят опит и вдъхновение. С включването си в инициативата на JA Bulgaria, те поканиха в екипите си амбицирани ученици и студенти от цялата страна, които от своя страна ги „заразиха“ с младежки ентусиазъм и нови креативни идеи. Под мотото „Силата на един екип“, JA Bulgaria успя не само да обедини различни и конкуриращи се организации и компании за една цел, а и да предложи формат, чрез който самите младежи успяха да се сработят с експертите и мениджърите, при които гостуваха, и да предложат решения на предизвикателствата на деня.

Над 1700 младежи се регистрираха за участие в юбилейното издание на „Мениджър за един ден 2022“. Това число надминава новорегистрираните от 2021 г., което е поредно доказателство, че усилията и мотивацията, с които JA Bulgaria подкрепя новото поколение, категорично се отплащат.

Сред най-желаните позиции в тазгодишното издание на инициативата се нареждат „Президент и Вицепрезидент за един ден“, а избраните за тези роли - Тереза Баевска и Дориан Неделчев, се потопиха в един динамичен, вълнуващ и изпълнен с много отговорности ден. Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA Bulgaria и Васил Димитров, мениджър маркетинг и корпоративни партньорства, бяха сред гостите, които имаха възможност да надникнат в работната среда на президентската институция, и да обсъдят идеи за бъдещо развитие на младежите в страната ни с г-н Румен Радев и г-жа Илияна Йотова.

Министерството на образованието и науката и Министерството на финансите също приеха амбицирани младежи на важни ръководни позиции, за да ги запознаят с интересния работен процес, който тече ежедневно в тези институции. В тазгодишната програма за участие в МОН, заниманията и срещите дадоха възможност на кандидатите да придобият реален поглед върху цялостната работа на министерството, включващ работна среща на заместник-министър Петрова с експерти от висшето образование, разговор с представители на Дирекция „Професионално образование и обучение“, кратка среща с министър Николай Денков и много други.

Както всяка година, бизнесът също беше гостоприемен домакин. Десетки компании, опериращи на българския и международен пазар, посрещнаха млади хора сред редиците си и споделиха с тях ценни моменти и незабравими преживявания. Сред официалните партньори на „Мениджър за един ден 2022“, които с готовност подкрепиха инициативата и осветяват пътя за бъдещите млади таланти на България, бяха: Publicis Groupe Bulgaria, nPloy, BNP Paribas PF, Ita Group, LIDL, HPE, UniCredit BullbankCoca-Cola HBCHP Inc.NovartisKauflandNestle и Vaptech.

Медиите, подкрепящи 20-ото юбилейно издание на инициативата, разкриха детайли от света на комуникациите, журналистиката, и връзките с обществеността. Сред тях са BTV Media Group, които показаха на младите си гости как кипи животът пред и зад камерата в новинарското студио, какви са отговорните задължения на монтажистите и колко професионализъм изисква всяка минута ефирно време.

Медийните партньори на инициативата – BTV Media Group, Мениджър, Economy.bg и The Recursive, споделяха интересните акценти от програмата и не престават да разказват за цялостния принос на инициативата.

Звездното юбилейно издание завърши със закриваща церемония, излъчена на живо във Facebook страницата на JA Bulgaria. Деси Стоянова, в ролята си на водещ, зададе множество интересни въпроси от ученици на представители на водещи компании.


За JA Bulgaria:www.jabulgaria.org

Вече над 24 години JA България е водеща нестопанска международна организация у нас, с утвърдена репутация в предоставянето на иновативно и модерно образование от най-ранна възраст до университета.

Портфолиото от образователни продукти и услуги включва програми в 3 тематични области: предприемачество, финансова грамотност и умения за работа. JA използва т.нар. прогресивен или надграждащ предишните етапи модел на образование („от АБВ до PhD“), чрез който устойчиво се изгражда ключовата компетентност предприемчивост и инициативност. Образователната философия на JA се базира на методите на учене чрез правене и смесено обучение (blended learning) с използване на дигитализирано интерактивно съдържание и високи технологии. Бизнес моделът на организацията се отличава с тясно сътрудничество с бизнеса и хората от практиката, които участват в създаването и предоставянето на образователно съдържание, обучение и услуги, както и разработването на политики в областта на образованието и предприемачеството. Екипът на организацията вярва и работи за каузата „От предприемчиви хора към щастлива нация“.

JA България е член на JA Worldwide и JA Europe и годишно достига до 40,000 ученици и студенти от 450 населени места в страната.

 

PR JAB MFD 2022_5_13.docx 782 KB Presidency_MFD.jpg 306 KB MF_MFD.jpg 103 KB MON_MFD.jpg 194 KB

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България