Потребителите ще могат още по-добре да изразяват себе си с реакции в общностите на Viber

За да отпразнува Световния ден на емотиконите на 17 юли, Viber попита потребителите си коя би била любимата им реакция, изразена с емотикон. Компанията обяви, че скоро ще добави „Реакции на съобщенията“ в общности.

Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация в света, обяви че скоро ще пусне новата функционалност „Реакции на съобщение“ във Viber общностите, която ще пренесе „харесванията“ в платформата на съвсем друго ниво. С нарастващата нужда от моментни съобщения в световен план, Viber също разширява палитрата от възможности за изразяване на потребителите си, за да им гарантира, че ще могат да го направят възможно най-пълно в съобщенията си.

За да отбележи Световния ден на емотиконите, който е на 17 юли, Viber попита потребителите си в различни страни кой е любимият им емотикон. Те имаха възможността да избират между 5 различни реакции –„харесване“, „хаха“, „шок“, „тъга“ или „гняв“ (💜, 😆, 😲, 😢, 😡). А най-любимият емотикон за България е “харесване”. Повече от 5 590 души дадоха своя вот в анкетата в общността Viber Bulgaria. И 59% от тях избраха 💜 емотикон. Всичките 5 емотикони скоро ще бъдат достъпни като реакции в общностите във Viber.

За да използват новата функция, потребителите ще трябва просто да задържат иконата на сърце до съобщението ​ и емотиконите „хаха“, „шок“, „тъга“ или „гняв“ ще се появят. Широкият спектър от емоции дава възможност на потребителите да реагират перфектно на съдържанието, споделяно в тяхната общност. Комуникацията е „двупосочен път“ и за потребителите е важно да виждат как останалите са реагирали на съобщенията им. За целта трябва да задържат съобщението и да изберат „Данни”, където ще видят всички реакции, които са получили.

„Viber се ангажира да предоставя възможност на потребителите да се изразяват по възможно най-точния начин. Просто да „харесаш“ съобщение със сърце не включваше широкия спектър от емоции, които хората могат да изпитат, когато четат съобщение, и трябваше да направим нещо повече. Функцията „Реакция на съобщение“ дава възможност на потребителите да реагират по най-подходящия начин“, каза Офир Ейял, главен оперативен директор на Rakuten Viber.

Реакции в общностите ще стартира в следващите седмици за iOS и Android.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

200720_Viber Emoji Day.docx

DOCX - 29 Kb

Румяна Танчева

Strategy PR, MSL Sofia

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg