Плюшените мечета на Pepco – когато да купиш, означава да помогнеш!
Благотворителните плюшени мечета на Pepco се завръщат в новото си пролетно издание. Всяка закупена играчка от кампанията е не само хубав подарък, но и осигурява реална помощ на деца и тийнейджъри в нужда. 100% от печалбата от продажбите подпомага благотворителни организации в 12 европейски държави, а в България компанията дарява средствата от кампанията на SOS Детски селища в подкрепа на деца и тийнейджъри без родителска грижа.
Всеки, който реши да си купи мече, става част от прекрасната кауза на Pepco. Средствата отиват в местни неправителствени организации, които подпомагат деца и тийнейджъри в различни аспекти от живота им - от образование през психическа подкрепа до реализиране на техни мечти и развитие на таланти.
В България, компанията работи с една от най-големите организации в тази сфера – SOS Детски селища. Тяхната основна дейност е свързана с подпомагане на изоставени деца и тийнейджъри, с цел да ги подготви за живота на възрастните по най-добрия начин. Чрез кампанията Pepco подкрепя изпълнението на различни образователни и развлекателни активности за децата.
От началото на партньорството си с SOS Детски селища Pepco дарява 297 352 лева в подкрепа на организацията.
Така мечетата на Pepco се превръщат не само в чудесен подарък за обичан човек, но и начин да изразим ежедневната грижа към останалите.
"Благотворителните мечета Pepco от години съчетават радостта от споделянето с мисията ни да помагаме. С подкрепата на нашите клиенти тази инициатива наистина може да промени живота на децата и тийнейджърите в много европейски страни. Всяка покупка на мече е проява на доброта, която се превръща в реални инициативи - финансиране на стипендии, образователна подкрепа, развиване на талантите и мечтите на младите хора. Заедно им даваме шанс за по-добро бъдеще!", споделя Ирена Тодорова, регионален маркетинг мениджър в Pepco.
„Дълбока благодарност на нашия златен корпоративен партньор Pepco за подкрепата и отдадеността към нашата кауза. Вие сте наш спътник в това пътуване в продължение на седем години. Благодарим ви, че заедно създаваме усмивки и възможности за толкова много деца!", споделя Валерия Георгиева, национален изпълнителен директор на SOS Детски селища България.

Когато модата и благотворителността вървят ръка за ръка
В магазините на Pepco, пролетта е време за модни промени. Затова и благотворителните плюшени мечета имат свой напълно различен облик и стил. Този сезон, „тоалетите“ на играчките са вдъхновени от морските мотиви – рокля или риза на бели и сини райета, украсени с шарки на морски звезди и кораби, които придават по-забавен и свеж вид. Изключителните играчки не само радват децата, но и помагат – Pepco дарява 100% от печалбата от продажбите за каузи и проекти, насочени към деца и тийнейджъри.
Историята на благотворителните мечета на Pepco започва през 2018 година в Полша, а към днешна дата в кампанията участват общо 12 държави – Словакия, Унгария, Румъния, Чехия, България, Хърватия, Сърбия, Литва, Испания, Германия, Италия и разбира се, Полша. През годините Pepco лансира множество колекции с мечета:
- колекция, вдъхновена от рисунките на децата от „Дружеството на приятелите на децата“, по които са изработени костюмите на мечетата,
- колекция с украински фолклорни мотиви в подкрепа на проекта „Пристанище на Дядо Коледа“ за децата на Украйна,
- спортна колекция, включваща мечета с екипи за тенис и футбол.
Само за 2024 година, веригата продава повече от 193 000 мечета, дарявайки приходите, за да подкрепи различни организации в цяла Европа.
***
За Pepco
Pepco е един от най-големите търговци на дребно в Европа, който предлага дрехи, продукти за дома, детско облекло и аксесоари на атрактивни цени и с добро качество. След 20 години непрекъснат растеж, днес Pepco обслужва милиони клиенти в цяла Европа с над 30 милиона трансакции месечно. В компанията работят около 31 000 души и тя управлява повече от 3900 магазина в 18 европейски държави.
Контакт за медиите:
Ирена Тодорова, Regional Marketing Manager
Мейл: itodorova@pepco.eu