Платформата CMOInsider.bg на Publicis Groupe България получи специална награда от Българското дружество за връзки с обществеността в годишния конкурс PR Priz 2021
Отличието е от комисията по професионална етика на БДВО и е признание за развитие и поддържане на висок стандарт в маркетинг и комуникационната индустрия
Publicis Groupe България получи специална награда в категория „Корпоративен проект или кампания“ от комисията по професионална етика на БДВО за информативната платформа CMOInsider.bg, по времена конкурса PR Priz 2021. Отличието се връчва за цялостен приноскъм развитието на високи стандарти в комуникационната и маркетинг индустрия чрез споделянето на експертно съдържаниена месечна база.
CMOInsider.bg е информативна онлайн платформа на Publicis Groupe България, чрез която компанията представя на своите клиенти полезни пазарни тенденции и прогнози в реално време. Платформата събира експертните мнения на различни специалисти от Publicis Groupe по водещи теми в бизнеса и комуникациите, които служат като полезна информация на компаниите при взимане на решения за създаване на бизнес планове и стратегии.
Селектираните материали и коментари към тях са групирани в няколко категории - бизнес трансформация, потребителско изживяване, тенденции в потребителското поведение, прогнози за бизнеса и потребителите, медийно потребление и глобални тенденции в комуникациите.
Материалите в платформата се обновяват всяка седмица и могат да бъдат полезни не само на българските, но и на чуждестранните клиенти благодарение на това, че платформата е двуезична. Актуална информация може да се следи след безплатен абонамент за известия на страницата.
За Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
Ива Григорова