Остават броени дни, в които клиентите на Lidl могат да се включат в „Ти и Lidl за по-добър живот“

Остават броени дни, в които клиентите на Lidl могат да се включат в „Ти и Lidl за по-добър живот“

На 10 юни приключва активната фаза по набиране на средства за фонда, а гражданските организации могат да кандидатстват до 28 юни

Лидл България продължава с набирането на фонда за инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ до 10 юни. В продължение на четири седмици в рамките на петото издание на най-мащабната социално отговорна инициатива на компанията, всеки клиент на веригата помага докато пазарува, тъй като компанията отделя по 3 стотинки от всеки касов бон. Събраният фонд ще се използва за подкрепа на обществено значими проекти, които помагат на хората в различните региони от страната да водят по-качествен и пълноценен начин на живот. ​

Гражданските организации могат да кандидатстват с проекти за финансиране по програмата до 28 юни в следните три тематични области: образование, култура и историческо наследство и околна среда. Всички получени кандидатури ще преминат през процес на подбор от няколко етапа – от административна оценка, през оценка от експертно жури, до оценяване от служители на Лидл България, а одобрените от тях ще бъдат представени в началото на октомври. Максималният размер на финансиране за всеки проект е до 10 000 лв., а периодът за реализация - до една година.

Story image

„Ти и Lidl за по-добър живот“ се провежда от 2017 година насам. За преходните четири издания на инициативата Лидл България е дарила общ фонд от 715 000 лева за подкрепа на 96 вдъхновяващи граждански проекти. Само за първите три години, чрез тях са достигнати близо 260 000 души в цялата страна.

Инициативата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум.

Повече информация за инициативата и условията за кандидатстване вижте на: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/ti-i-lidl-za-po-dob-r-zhivot


 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Group и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители, партньори, както и за околната среда.

Informatsia za mediite_Ostavat-broeni-dni_Ti_i_Lidl_za_po-dobar_jivot_06.06.2022.docx 31 KB Ti_i_Lidl_1080x1080.jpg 681 KB Ti_i_Lidl_2560x1920.jpg 2 MB
Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България