Образованието - с най-голям интерес в петото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“

Образованието - с най-голям интерес в петото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“

Подадените проекти за финансиране от Лидл България са от 24 области в цялата страна

Общо 75 е броят на подадените проекти тази година за финансиране в петото издание на инициативата “Ти и Lidl за по-добър живот“. Те са разпределени в трите тематични области на програмата: 17 за околна среда, 15 в област култура и историческо наследство и най-много - 43 проекта в област образование. ​

Гражданските организации, разработили проектите, са от 35 населени места от 24 области от цяла България. Събраният фонд, който ще бъде разпределен между одобрените проекти тази година, е в размер на 200 000 лева, с което общата дарена сума от Лидл България по програмата за 5 години достига 915 000 лв.

„Щастливи сме, че вече пета година гражданските организации припознават “Ти и Lidl за по-добър живот“ като доверен партньор, който подпомага реализацията на техните вдъхновяващи идеи. Интересът към програмата показва и развитието на едно все по-активно гражданско общество. А най-ценното за нас е че оценката, която направихме наскоро на въздействието от нашата социално отговорна дейност, потвърждава, че проектите, които подкрепяме, имат реален принос за един по-качествен и пълноценен начин на живот на хората в различните краища на страната“, каза Милена Драгийска, изпълнителен директор на Лидл България.

Получените проекти в момента преминават през комплексен процес на оценяване. В първия етап кандидатурите се проверяват по административни критерии. Във втория се оценяват от експертно жури, а в последния трети етап думата ще имат ​ служителите на Лидл България. Одобрените организации ще бъдат обявени през октомври месец. Те ще получат финансиране в размер до 10 000 лв. и трябва да бъдат реализирани в срок до 12 месеца след получаване на безвъзмездната финансова помощ.

Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. Повече информация за инициативата и начина на кандидатстване вижте на: Ти и Lidl за по-добър живот - Lidl Лидл България


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

PressRelease_Ti i Lidl_ Kandidaturi_2022.docx 47 KB Visual_Ti i Lidl_ Kandidaturi_2022.jpg 2 MB Ti_i_Lidl_Visual.jpg 309 KB

 

Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България