Обявиха първите говорители, които ще вземат участие във фестивала Golden Drum

Обявиха първите говорители, които ще вземат участие във фестивала Golden Drum

Фестивалът Golden Drum се завръща към своите корени, а именно – Порторож, красив град в Словения, където е проведено първото издание преди повече от три десетилетия. Тазгодишното събитие ще предлага всичко – от ангажиращи и провокиращи размисъл разговори до награждаването на най-добрите творчески проекти. Между 9 и 10 октомври 2023 година, възможностите за учене, networking и забавление ще са необятни.

Изживей фестивала

Носталгично завръщане към корените: На живо между 9 и 10 октомври в Порторож, Словения

Пълният пропуск предлага всеобхватно пътешествие из фестивала. Той ще включва Warming up Party в News Café Portorož в компанията на Radio Capris, давайки тон на потапящата ни в творчески блясък атмосфера на 9 октомври. А на 10 октомври, присъстващите ще получат достъп до сесиите на фестивала, които ще включват информация за най-новите тенденции и творчески прозрения. На сесиите ще присъстват и редица вдъхновяващи лектори, чиито опит обхваща разнообразни аспекти на индустрията. Акцентът на фестивала ще бъде дългоочакваното Шоу за награждаване, подкрепено от Mastercard и партито Golden Star, със съдействието на HitRadio Center, в Caffe Teater, Piran, което ще предостави възможност на посетителите да отпразнуват творчеството докато общуват помежду си в една пъстра атмосфера.

Разкриване на предварителната програма

Сцената на Golden Drum ще приветства ръководителят по творчески стратегии в Netflix, EMEA – Даниел Кабаи, който ще разкаже истории за истории, преминавайки през завладяващи произведения на изкуството и видеа, които ще помогнат на присъстващите да открият перфектното за тях съдържание в Netflix.

Роб Чалмърс, Chief Experience Officer в Dentsu Creative, EMEA, е готов да се гмурне в дълбините на опита в ерата на експоненциалната промяна. Той ще обясни как настоящият пейзаж се задвижва от сили, които непрестанно променят динамиката между хора и брандове.

Ашвини Дешпанде, съосновател и директор на Elephant Design Индия, и една от 50-те най-влиятелни жени в медиите според списание Impact, ще разгърне темата за традиционните концепции и техните осъвременени и модернизирани отражения върху дизайна в региона с презентацията си Plurality of Design in India.

Ейми Роджърс, ръководител на съдържанието в WARC Creative, UK, ще разкрие дали кризата в творческата ефективност продължава. Ейми ще представи успешни примери и ще ни покаже какво работи успешно в битката за потребителското внимание.

Барбара Евънс, управляващ съдружник в Mediaplus Group, Германия, и Ева Бодекер Тунборг, главен изпълнителен директор на Mediaplus Nordic, Швеция, ще разгледат важната тема за устойчивостта. По време на сесията им, озаглавена „Нека говорим за устойчивост!“, те ще подчертаят важността от проактивна работа за по-доброто бъдеще на нашата планета, дори в рамките на рекламната индустрия.

Големият AI дебат ще включва Елав Хорвиц, вицепрезидент и глобален директор приложни иновации в McCann Worldgroup и Каталин Добре, съизпълнителен директор и главен творчески директор в McCann Worldgroup Румъния и регионален творчески директор в McCann CEE.

Йежи Холуб, директор маркетинг в Mastercard Полша, Чехия и Словакия, и носител на тазгодишната награда „Glass Lion for Change“ ще води завладяваща дискусия, представена със съдействието на Mastercard.

Даниела Иеба, глобален директор комуникации в Heineken, и Михнеа Георгиу, главен творчески директор на Le Pub Global, ще разкрият творческата магия зад двукратния победител в категория »Brand of the Year« в Golden Drum – Heineken, по време на разговор, озаглавен 150 години по-късно – Диктувайки бъдещето на общуването.

Крайният срок за кандидатстване е удължен до 1 септември 2023

Golden Drum удължи крайния срок за кандидатстване до 1 септември 2023 и приема всички творчески идеи, излъчени на малкия екран или публикувани между 16 август 2022 и 21 август 2023.

Фестивалът ще представи и изцяло нова категория – Creative Media Excellence Drum, с която ще дойде и нова награда за най-добра Медийна агенция на годината. Нововъведение към конкурса е и Game Changer group, предназначена за кампании, които се противопоставят на традиционните методи за правене на реклама. Това е единствената категория в основната част на конкурса, която приема кандидатури от цял свят.

Агенции, рекламисти, клиенти, дизайнерски/продуцентски къщи, медийни компании и творци от 42 държави са призовани да кандидатстват с работата си в шест разнообразни категории: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum и специалната категория – ​ All Juries.

Фестивалът Golden Drum е включен в творческата класация на WARC.

Прочетете повече за състезанието Golden Drum тук: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories

Състезанието Young Drummers е отворено за кандидатстване до 12 септември

Млади творци на възраст до 30 години от цял свят отново имат възможността да тестват уменията си, взимайки участие в състезанието Young Drummers, организирано всяка година съвместно със Словенския туристически борд.

Тазгодишният бриф, озаглавен A date with a masterpiece”, е в търсене на най-добрата идея за постер. Победителят ще спечели парична награда в размер на 1000 евро и безплатен пропуск за фестивала Golden Drum.

Повече информация за Young Drummers тук: https://goldendrum.com/young-drummers

Материали за медии

Достъп до изображения: https://goldendrum.com/press/media-materials

Допълнителна информация

Мирям Томиник

E: press@goldendrum.com

M: + 386 1 439 60 50

Социални мрежи:

Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/

Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/

Twitter: https://twitter.com/golden_drummer

YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival


За Golden Drum

Фестивалът Golden Drum стартира през 1993 г. с идеята да събира творци от различни страни, познати по това време като „новоевропейски“. Фестивалът цели да вдъхнови и насърчи творческото мислене и действия към положителна промяна, посредством състезанието и конгреса си. Фестивалът Golden Drum е част от седемте регионални наградни програми в класацията на WARC.

Фестивалът Golden Drum ще се проведе на 9 и 10 октомври 2023 в Grand Hotel Bernardin, Порторож, Словения.

www.goldendrum.com

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia
PRESS-Golden Drum Festival announcing first speakers.docx 138 KB GD_PRELIMINARY PROGRAM.jpg 288 KB

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България