Нова година. Ново столетие. Нови пожелания.
Publicis Groupe съживява своето минало чрез силата на AI и иновациите, за да отпразнува първия си век и да начертае пътя към следващия
4 декември 2025 г., Париж – Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40]
От скромното си начало през 1926 г. като креативно студио в Монмартър, през международна експанзия и дигиталната трансформация, до днешната позиция на лидер в комуникационната индустрия – Publicis Groupe преминава през впечатляващи трансформации за последните 100 години.

Но една традиция остава непроменена: нашите годишни пожелания.
И кой по-подходящ да ги създаде за новия век, ако не Publicis Conseil - агенцията, основана от самия Марсел Бльостен-Бланше?
Тази година пожеланията са повече от послание – те са история за пионерски дух, безкрайни иновации и устойчивост, разказана чрез реални актьори и сцени, вплетени с най-новите AI технологии, базирани на собствени платформи и инструменти на Групата. История за това как Publicis успява да устоя на войни, пожари, икономически кризи, технологични революции и глобална пандемия – и как днес е в пълна готовност да продължи да води и преоткрива индустрията, навлизайки в следващия век, независимо какво ще донесе той.
Открийте историята на лъва, който никога не се предава ТУК.
Гледайте ексклузивния документален филм за 100 години Publicis Groupe с участието на Елизабет Бадинтер, Морис Леви и Артур Садун ТУК.
Артур Садун, председател и главен изпълнителен директор на Publicis Groupe, споделя:
„2026 ще бъде специална година за нас – завършваме първия си век. Век, в който превърнахме малко студио от Монмартър в най-голямата комуникационна група в индустрията. Век, в който Групата три пъти възкръсна от пепелта – понякога буквално – и се преоткриваше многократно. Това е духът на устойчивост, който ни определя вече 100 години и който е въплътен в нашите пожелания: Лъвът никога не се предава.
2026 е и началото на второто ни столетие – епоха, която безспорно ще бъде белязана от възхода на AI. Този филм е човешка, историческа и технологична одисея, която съчетава най-добрите ни творчески умове с ненадминатите ни възможности в AI продукцията, за да покажем нашето убеждение, че бъдещето на AI е в хората.“
За филма „Лъвът никога не се предава“:
- Уникален хибриден проект – филмът комбинира реални кадри и GenAI 2D & 3D изображения, за да пресъздаде сцени от миналото на Групата. Този подход значително намалява разходите за реконструкция на сцени и отваря нови креативни възможности. Една четвърт от филма е заснета с реални актьори, а останалата е генерирана чрез AI, използвайки архивни снимки, видеа и документи на Publicis.
- Огромен обем визуални материали – AI prompt артисти и AI архивисти управляват, сортират и каталогизират реалните изображения, необходими за продукция от такъв мащаб — 4 500 изображения за 150 кадъра, както и всички AI-генерирани елементи.
- Революция в монтажа – За разлика от традиционния процес, в който монтажът е последен и заключен етап, тук всеки кадър може да бъде регенериран от нулата, дори по време на монтажа.
Кредити:
Publicis Conseil
Marco Venturelli – Глобален CEO/CCO на Leo, CEO/CCO на Publicis Conseil и CCO Publicis Groupe France
Agathe Bousquet – Президент Publicis Groupe France и Президент на Publicis Conseil
Alexis Ben Behe – Изпълнителен креативен директор
Maud Robaglia – Креативен директор
Gurvan Prioul – Директор „Креатив и UX дизайн“
Hamza Ben Maadoum – Младши арт директор
Продукция: Prodigious Paris
CEO Prodigious: Christopher Thiery
Управляващ директор Prodigious: Caroline Petruccelli
Изпълнителен продуцент: Yann Dubois
Постпродуцент: Cédric Herbet
VFX креативен директор: Nico Vogel
Оператор: Nicolas LOIR
Звук: Damien PERROLAZ
Директор продукция: Marie Caron
Звук: Prodigious
Продуцент звук: Martin Sumeire
Микс, саунд дизайн: KOUZ
Документалният филм „Бъдещето е работа на Publicis“
Режисьор: Stanislas Valroff
Продукция: Eddy Story
Заснето в Studio XR Prodigious
