Най-голямата онлайн модна търсачка в Европа GLAMI предлага нов подход в онлайн пазаруването и в България

Най-голямата онлайн модна търсачка в Европа GLAMI предлага нов подход в онлайн пазаруването и в България

Модната платформа GLAMI набира все по-голяма популярност сред българските потребители. Сайтът, собственост на чешката инвестиционна група за стартъп компании Miton, оперира на 14 пазара в Европа и заема челни позиции на континента. GLAMI, който събира всичко от модата онлайн на едно място, осигурява на клиентите си бърз и качествен достъп до артикули от над 3 000 онлайн магазина. Иновационната платформа предлага един по-бърз и ефективен подход в пазаруването на модни продукти, както за клиентите, така и за търговците.

Успехът на търсачката се базира на подробни анализи на потребителското поведение и интуитивни високотехнологични решения към данните, които екипът на компанията усъвършенства все повече с всеки изминал ден. Благодарение на самообучаващ се софтуер, базиран на изкуствен интелект, платформата дава възможност на клиента да получи информация за сходни до неговия вкус и стил продукти. Персонализираното преживяване и богатата система от филтри и категории значително опростява взимането на решение за покупка, защото клиентите достигат до търсените от тях продукти максимално бързо и точно. По този начин GLAMI.bg подпомага не само крайния клиент, но и своите партньори, които често изпитват затруднение да достигнат до клиентите си в претрупаното онлайн пространство. Проучванията на компанията показват, че вероятността потребителите да вземат решение за покупка, когато са им предложени точните артикули според търсенето им, е много по-голяма. От там се покачват съответно и успешните трансфери към онлайн магазините, водещи до реални покупки на стоки.

Модният бранш е изключително сегментиран. В интернет пространството съществуват хиляди модни онлайн магазини, които предлагат сходни категории продукти. При толкова много възможности пазаруването може лесно да се превърне в непосилно и разочароващо преживяване. GLAMI има за цел да опрости този процес чрез обединяване на всички модни магазини и продукти на едно място, систематизирайки ги в точни и лесни за управление категории. По този начин потребителите имат възможност  лесно да открият това, което търсят, независимо от техния стил или бюджет, а онлайн магазините от своя страна достигат лесно и интуитивно до нови публики и засилват продажбите си.“, сподели Антон Панджаров, Мениджър бизнес развитие, GLAMI.
Story image

В България модната търсачка събира на едно място предложения зa над 500 000 модни артикула от 12 500 марки, разделени в прецизни и интуитивни категории. Платформата генерира най-сходните до вашите интереси оферти за продукти на модните онлайн магазини. След това само с няколко клика ви пренасочва към избрания продукт в онлайн магазин, където реално можете да завършите поръчката си. Амбицията на екипа на GLAMI е да продължи да разработва нови възможности за клиентите си, добавяйки нови партньори в портфолиото си и  оптимизирайки още повече функционалностите на сайта. 


 GLAMI е основана през 2013 г. от чешките млади предприемачи Томаш Ходбод и Михал Жирак. Част е от международната група Inspigroup и принадлежи към семейство на стартъп компании на чешката инвестиционна компания Miton. Платформата представлява търсачка за всичко свързано с мода, която прави връзка между милиони потребители по света с хиляди марки и онлайн магазини на едно място.

Освен в родината си Чехия, GLAMI оперира в още 13 държави като, Германия, Франция, Испания, Словакия, Румъния, Унгария, Гърция, Русия, Турция и др., в които реализира посещения от над 25 милиона посетители на месец в сайтовете си. Продажбите през GLAMI на годишна база възлизат на повече от 12 000 000 продукта.

От скоро GLAMI добави в портфолиото си и своя нов международен проект GLAMI.eco. Целта на новата търсачка, достъпна от всички пазари, е да събира персонализирана информация само за модните марки, които предлагат така наречената „устойчива“ мода и спазват стандарти за екологично и ефективно производство на модни продукти.

Младата компания вече може да се похвали и с корица на чешкото издание на Forbes, на която представят основателите ѝ, с участието на Томаш Ходбод  в класацията на Forbes за най-успешни предприемачи под 30 години, както и със забележителната си награда от класацията на Deloitte за най-бързо развиващите се компании Deloitte’s Fast50 award. Отличието определя GLAMI като една от водещите 20 стартъп компании в Централна и Източна Европа за 2019-та година, с ръст в приходите от 820% между 2015 и 2018 година.

GLAMI.BG_Press release_20.02.2020.docx 31 KB
Кристина Наумова PR Manager, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България