На 13 май стартира инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“ за 2022 г.

На 13 май стартира инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“ за 2022 г.

Гражданските организации могат да подават своите кандидатури от 13 май до 28 юни

Лидл България стартира петото издание на инициатива – „Ти и Lidl за по-добър живот“. В периода от 13 май до 10 юни компанията ще отделя по 3 ст. от всеки касов бон на клиент, а събраният фонд ще се използва за подкрепа на обществено значими проекти, които помагат на хората в различните региони от страната да водят един по-качествен и пълноценен начин на живот.

„Вярваме, че в тази трудна за всички година, инициативи като „Ти и Lidl за по-добър живот“ и подкрепата към обществото имат още по-голяма стойност. Като отговорна компания, ние вече подкрепихме няколко организации, които помагат на украинските бежанци в България, насочвайки средствата по-специално към техните екипи от доброволци. Днес обявяваме старта на петото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“, с което даваме възможност на граждански организации от цяла България да кандидатстват за финансиране на проекти в полза на местните общности. За четири години чрез инициативата успяхме да подкрепим общо 96 проекта от цялата страна с над 715 000 лв. Именно нестихващата енергия на гражданските организации и резултатите, които постигаме заедно с тях, вдъхновяват целия ни екип да продължи да работи още по-мотивирано в подкрепа на хората от различни региони в страната, особено в предизвикателни времена като днешните“, каза Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Лидл България.

Граждански организации от цялата страна ще могат да кандидатстват за финансиране от 13 май до 28 юни в следните три тематични области: образование, култура и историческо наследство и околна среда. Всички получени кандидатури ще преминат през процес на подбор от няколко етапа – от административна оценка, през оценка от експертно жури, до оценяване от служители на Лидл България, а одобрените от тях ще бъдат представени в началото на октомври. Максималният размер на финансиране за всеки проект е до 10 000 лв., а периодът за реализация - до една година.

Story image

Инициативата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. Повече информация за инициативата вижте на: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/ti-i-lidl-za-po-dob-r-zhivot


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Group и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители, партньори, както и за околната среда.

 

Startira_Ti_i_Lidl_za_po-dobar_jivot_Press release_10.05.2022.docx 31 KB Ti_i_Lidl__1080x1080.jpg 681 KB tiilidl.jpg 309 KB TiiLidl_2560x1920.jpg 2 MB
Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България