MSL Sofia поема цялостното PR обслужване на Rakuten Viber в България
MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, поема цялостното PR обслужване в България на водещата комуникационна платформа Rakuten Viber. Партньорството е в сила от средата на тази година, след като компанията проведе конкурс за PR агенция през пролетта.
MSL Sofia работи върху цялостното развитие и популяризиране на Viber на локалния пазар, като предлага стратегически PR, връзки с медиите за разпространение на новостите по функционалности и продукти на Viber, ангажиране на лидери на мнение от различни сфери за създаване на по-голяма взаимовръзка с потребителите, идентифициране на подходящи медийни и институционални партньорства.
„Екипът е изключително щастлив и ентусиазиран, че има възможност да работи с бранд като Viber, който във времена на продължителна социална дистанция и комуникация от разстояние, се превърна в повече от приложение за разговори и съобщения. Радваме се, че нашите идеи се харесаха и оцениха високо. Определено виждаме потенциал за разгръщане на съдържанието, така че да показваме ползите на приложението за потребителите - от груповите обаждания между роднини и колеги, до забавно и полезно съдържание в общности по интереси, като реализираме интересни кампании в медии и с лидери на мнение,“ споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.
MSL е една от водещите мрежи в света за PR и интегрирани маркетингови комуникации. В България агенцията специализира в стратегически PR, корпоративен и бранд PR, кризисни комуникации, работодателска марка, кампании с лидери на мнение и инфлуенсъри в социални мрежи, както и творчески решения при създаването на кампании за своите клиенти, които да са атрактивни за техните аудитории и да водят до резултати.
„Избрахме да работим с MSL Sofia, защото получихме цялостен поглед, анализ на пазара и медийната среда, и не на последно място работещи идеи за създаване на съдържание, насочено към богатата ни мрежа от партньори в България. Уверени сме, че заедно ще успеем да представим още много вълнуващи проекти в полза на гражданите, оставайки верни на своята мисия да предлагаме качествена, безплатна и защитена връзка между хората навсякъде по света.” – допълва Зарена Кънчева, директор „Маркетинг и Комуникации“ в Rakuten Viber за Европа.
Настоящите кампании, с които MSL Sofia подпомага в България водещата комуникационна платформа със стратегическо планиране и реализация, са регулярно представяне на продуктови нововъведения, Back to School и предстоящата 10-та годишнина на Rakuten Viber.
За MSL Sofia: MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат. MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България.
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe Bulgaria обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
За Rakuten Viber:
Световната платформа за комуникация Rakuten Viber предоставя на потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си, като имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности.
Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.
Румяна Танчева
Ива Григорова