MSL Sofia пое комуникационното обслужване на Glovo в България
MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, пое PR и комуникационното обслужване на Glovo, една от водещите световни платформи за доставка, при лансирането на услугата на пазара тази пролет. Екипът на MSL активно работи върху цялостната PR комуникация на компанията, включително връзки с медиите и идентифициране на партньорства.
Позната в международен план като агенция на влиянието, MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране в PR комуникациите, творчески идеи и ангажиращи кампании, които влияят и въздействат на аудиторията на бранда. MSL комбинира познанията за потребителското поведение с това за медиите, за да изведе максимално медийно присъствие на своите клиенти.
„Визията на Glovo за ефективно взаимодействие с потребителите съвпада с нашата мисия да реализираме интересни и значими комуникационни кампании за хората. Екипът на MSL е ентусиазиран да работи с иновативна компания в сектора на бързите доставки като Glovo и да помага посланието на бранда да достига по-близо до потребителите, като разграничава услугите и предимствата на платформата чрез кампании в медии и с инфлуенсъри.“ – казва Ива Григорова, директор PR бизнес в MSL, част от Publicis Groupe България.
Glovo навлезе на българския пазар през март 2021 година с амбицията да разшири модерните си услуги и да наложи нови тенденции в областта на електронната търговия. Потребителите на Glovo могат да купят всичко, което искат от комфорта на домовете си и в рамките на минути, благодарение на разширената гама от продукти и предложения като ресторанти, хранителни стоки, цветари, аптеки и супермаркети.
„Лансирахме Glovo в България по-рано тази година с основната цел да дадем на потребителите лесен достъп до всичко в техния град чрез нашето приложение. Освен това, с придобиването на марката foodpanda и операциите на компанията в страната, потърсихме надеждни стратегически партньори, които да подкрепят нашите комуникационни и маркетинг дейности на местния пазар. Щастливи сме да работим с MSL като PR агенция на Glovo, защото екипът на агенцията има опита и уменията да отговори на комуникационните нужди на компанията.“ – споделя Аделина Къмпеану, ръководител маркетинг на Glovo за България и Словения.
За MSL София
MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.
MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
За Glovo
Glovo е иновативно мобилно приложение за доставка на разнообразни стоки и една от водещите световни платформи за доставка. Основана в Барселона през 2015 г., компанията оперира в Югозападна Европа, Източна Европа и Африка. Приложението свързва потребителите с ресторанти, вериги за хранителни стоки, аптеки и магазини, и също така включва категория „Друго“, която позволява на хората да поръчват всичко, което пожелаят.
За повече информация, моля посетете: http://about.glovoapp.com/en/
MSL Sofia x Glovo press release 01092021.docx
DOCX - 29 Kb
MSL Glovo.jpg
JPG - 62 Kb