MSL PR Brand Acceleration спечели първо място в категория „PR иновации“ в конкурса BAPRA Bright Awards 2022
Методологията PR Brand Acceleration на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, грабна първото място в категория „PR иновации“ в ежегодния конкурс на БАПРА - BAPRA Bright Awards 2022.
„Отличието за PR иновация в престижния за индустрията конкурс BAPRA Bright Awards, затвърждава нуждата от конкретна измеримост на ефекта на PR кампаниите. Изключително съм щастлива, че именно MSL успя да разработи методологията и инструмента PR Brand Acceleration, с който екипът ни дава конкретна оценка на PR резултатите в медиите в контекста на стратегията и поставените цели. Клиентите все повече търсят развитие на имидж позиционирането си и нашето решение може да отговори на тяхната нужда.“ - споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.
MSL PR Brand Acceleration е аналитична методология и инструмент за анализ и оценка на PR кампаниите. С нея, MSL Sofia слага фокус на дадена марка и нейното имиджово развитие, затвърждаване и „ускорение“. Стъпвайки на данните от отразяването в медиите, екипът допълва стратегическото си консултиране на клиентите за постигане на измерими PR резултати.
За MSL Sofia
MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.
MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
PR Innovation Award.jpg
JPG - 2.2 Mb
PR Brand Acceleration Award_news release_13052022.docx
DOCX - 29 Kb
Ива Григорова