MSL PR Brand Acceleration спечели първо място в категория „PR иновации“ в конкурса BAPRA Bright Awards 2022

Методологията PR Brand Acceleration на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, грабна първото място в категория „PR иновации“ в ежегодния конкурс на БАПРА - BAPRA Bright Awards 2022.

„Отличието за PR ​ иновация в престижния за индустрията конкурс BAPRA Bright Awards, затвърждава нуждата от конкретна измеримост на ефекта на PR кампаниите. Изключително съм щастлива, че именно MSL успя да разработи методологията и инструмента PR Brand Acceleration, с който екипът ни дава конкретна оценка на PR резултатите в медиите в контекста на стратегията и поставените цели. Клиентите все повече търсят развитие на имидж позиционирането си и нашето решение може да отговори на тяхната нужда.“ - споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.

MSL PR Brand Acceleration е аналитична методология и инструмент за анализ и оценка на PR кампаниите. С нея, MSL Sofia слага фокус на дадена марка и нейното имиджово развитие, затвърждаване и „ускорение“. Стъпвайки на данните от отразяването в медиите, екипът допълва стратегическото си консултиране на клиентите за постигане на измерими PR резултати.

За MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа ​ – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.

Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

PR Innovation Award.jpg

JPG - 2.2 Mb

PR Brand Acceleration Award_news release_13052022.docx

DOCX - 29 Kb

Ива Григорова

Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg