Международни компании инвестират в изграждането на предприемачи в България

Международни компании инвестират в изграждането на предприемачи в България

Програмата Beyond на Джуниър Ачийвмънт България е насочена към студенти и млади професионалисти, които желаят да развиват иновативни идеи и бизнес модели.

До 30 октомври е активен периодът за кандидатстване във втория сезон на програмата за предприемачи Beyond на Джуниър Ачийвмънт България (JA Bulgaria). Програмата е насочена към студенти и млади професионалисти, които желаят да развиват иновативни идеи и бизнес модели, в сферите на дигиталните иновации в медицината и здравеопазването, умни градове и общности, суровини, кръгова икономика и устойчивост. Продължителността е 8 месеца, като провеждането е смесено онлайн и на място в гр. София. Проектът е подкрепен от международни компании в областите на фармацията, финансите и информационните технологии, като крайната цел е да се достигне до ефективни иновации, които да се превърнат в реален бизнес.

Участниците в програмата преминават през 3 основни фази – образователна, тестова и пазарна. В образователната фаза, начинаещите предприемачи се запознават с доказани методологии за създаване на иновации. Вече събрали необходимите познания, в тестовата част те започват да експериментират с идеите си, така че да открият точната пазарна ниша и бизнес модел. В края на пазарната част предприемачите създават прототип на продукта/услугата и започват да го предлагат на потенциални клиенти. Програмата е отворена към идеи от всички области, като фокусът е към проекти в няколко бизнес направления – дигитални иновации в медицината и здравеопазването, умни градове и общности, суровини, кръгова икономика и устойчивост.

Story image

В първия сезон на Beyond се отличиха 2 компании, които грабнаха вниманието на инвеститори и бизнес организации. Първата компания, WHISP – разработва платформа, насочена към по-лесното интегриране в здравната система на хора, които сменят страната на пребиваване. Компанията бе отличена с награда от Microsoft на европейското състезание за млади предприемачи „JA Enterprise Challenge 2020”, на което домакин бе Гърция. Втората компания, STS изгражда социално отговорен бизнес, създавайки суровина от фасове за цигари.

Тази година организаторите и техните партньори си поставят за цел да дублират успешните истории и да разпалят предприемаческата искра и начин на мислене в десетки университети в страната.

Story image

Допълнителна информация:

Beyond е пре-акселератор на JA България и дъщерната й компания The Edge: R&BD. Екипът зад проекта има над 20 години опит в обучението по предприемачество и създаването на иновативни стартъп компании.  Организацията прилага модела на отворените иновации, създавайки мултидисциплинарни екипи от хора с различни опит и компетенции, които създават работещи прототипи (MVP) на идеите си. Зад организаторите седят партньори като Novartis, Citi Bank, EIT Raw Materials, ITA Group, Oracle Academy, Telelink.

За JA Bulgaria:

Вече над 20 години JA Bulgaria е водеща нестопанска международна организация у нас, с утвърдена репутация в предоставянето на иновативно и модерно образование от най-ранна възраст до университета. Портфолиото от образователни продукти и услуги включва програми в 3 тематични области: предприемачество, финансова грамотност и умения за работа. JA използва т.нар. прогресивен или надграждащ предишните етапи модел на образование („от АБВ до PhD“), чрез който устойчиво се изгражда ключовата компетентност предприемчивост и инициативност. Образователната философия на JA се базира на методите на учене чрез правене и смесено обучение (blended learning) с използване на дигитализирано интерактивно съдържание и високи технологии. Бизнес моделът на организацията се отличава с тясно сътрудничество с бизнеса и хората от практиката, които участват в създаването и предоставянето на образователно съдържание, обучение и услуги, както и разработването на политики в областта на образованието и предприемачеството. Екипът на организацията вярва и работи за каузата „От предприемчиви хора към щастлива нация“. JA Bulgaria е член на JA Worldwide и JA Europe и годишно достига до 30,000 ученици и студенти от 450 населени места в страната.

Контакти:

Васил Димитров

Мениджър Партньорства и Маркетинг, JA Bulgaria

тел. +359 879 635 690    

Beyond PressRelease.docx 41 KB partnership.png 1 MB people 1.jpg 378 KB startuppers.jpg 523 KB

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България